God morgon 27december.
Enda chansen för mig att vara först nuförtiden är nog att skriva god morgon till er andra när jag går och lägger mig även om det egentligen är god natt! Det skulle dock bli fel om jag skrev god natt 27december så, God morgon!!!!
Skall sova en stund nu. Hoppas på en fin morgon att vakna till har nyss sett en helknasig, småtrevlig familjefilm. Minns ej vad den heter men handlar om en man som får i uppgift att bygga en ARK fast han inte vill. Bst var nästan scenen med fiskarna i akvariet, fniss. Trött är man i alla fall denna tid på dygnet och det mesta blir kul.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God morgon!
Här blev det tidig morgon, trots semester. Nu iväg till veterinären med Bosse som ska kastreras. Sedan kanske lite mellandagsrea om jag orkar. Ha en bra dag!
God morgon och god natt. Här bär det också iväg till veterinären, men tyvärr inte för kastrering utan troligen något mycket värre. Det är katten jag haft under observation hela julhelgen.
Sköt om er
#2 Så tråkigt
men vi måste ju ta vårt ansvar som djurägare hela vägen när det är dax .. Håller tummarna för att det inte är dax riktgit än för din misse.
Idag åker släkten hem .. och det är skönt… får man känna så ??
God Morgon på er alla förresten !!
#0 Vet vilken film du menar. Såg någon trailer om den på bio för länge sedan…men vet inte vad den heter. Kan tänka mig hyra den vid tillfälle. Den var bra alltså?
#1 Lycka till! Det kommer att gå bra.
#2 Oj vad tråkigt. Jag hoppas också att det inte dags för det svåra beslutet utan något som går att bota. Håller tummarna. Kram!
#3 Jo man får känna så. Kände lika här efter att allt julbestyr. Visst är det trevligt, men det blir intensivt.
Ha en jätteskön mellandagsdag alla!

#2 oj då, hoppas att det blir bättring!
Själv sitter vi o väntar på min far som skall komma o stanna en natt. Har just bokat bio biljetter till arn, fast den 29. Lika bra o boka nu.
Ha det bra
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God eftermiddag!
#0: Den har jag oxå sett! Den var knasig men skoj! :)
#1: Lycka till hos vetten!
#2: Stackars er .. hoppas ändå att det på nåt sätt gick bra så det inte riktigt är dax än för kissen …. så sorgligt!!
#3: Jodå, man får tänka så. Vi åkte hem igår och det var riktigt skönt, vi var 16 pers som samsades i mina föräldrars hus under fyra dagar … surrigt men otroligt härligt!!! Men det är skönt att vara hemma …
#5: Hoppas ni får det mysigt med pappa och resten av släkten som anfaller sen.
Här vaknade vi sent och har nyligen ätit frukost *blush* och jag har precis klippt maken och NU ska jag anfalla det som ska bli dotterns rum. Allt mitt pyssel ska ner i kartonger för förvaring tills jag får tid att fixa min pysselhörna sen. Meja har tjatat sen kl 7 igår morse!!! Får jag tid tittar jag in lite då och då under ledigheten men fram tills hennes rum på "på plats" har jag ingen tid över.
Kram på er och hoppas ni har det bra oavsett om ni är lediga eller jobbar!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God morgon
Sov till 12.30 .Sitter och avnjuter dagens första mugg med starkt gott kaffe.Katterna har redan fått sitt så nu är det min tur. Leffe , hör av dig när du orkar.Sköt om er alla!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Godkväll! Sitter här med två sovande katter, de ligger på rygg framför datorn… vill göra mig sällskap.
Har idag varit på "relaxen" och badat, simmat, bastat och ätit gott, slappat i största allmänhet, behövligt och skönt.
#Jag såg att det blev en ledsam dag… och jag känner med dig, saknaden är stor efter en älskad vän.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet