Löpbeteende hos dräktig hona?
Tänkte bara höra om det är någon som har el har haft en hona som visat lite smått löpbeteende fastän hon varit dräktig? Tänkte hur pass 'vanligt' det kan vara…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Min Inez löpte var tredje vecka genom två dräktigheter.
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Ah vad bra! :) El kanske inte bra att hon löpte men att det ändå förekommer. Hur/när var du säker på att parningen tagit då hon ändå löpte?
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Jag har ju som sagt inte varit med om det själv, men eftersom hon "kom ur" löpet lite, så kan det ju vara fallet. Det är nog bara o avvakta ett tag. Du har ju killen nära till hands i alla fall!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

När Inez tuttar på dag 21 blev stora och knallröda.Löptuttar är inte alls lika röda coh stora som babytuttar.
Kattutan men stolt Plåtis ägare

Asså hjälp! Chokladen var ju bara UNDERBAR!! *kär* Vad är det för kön på krabaten?
Dag 42 kan de absolut ha ett visst löpbeteende, det händer ofta.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Jadu vännen, du vet ju att jag inte har nån erfarenhet och goda råd att komma med i det här fallet .. kan bara HOPPAS att hon är dräktig trots allt!
*kram*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Idag är det dag 20, på dag 18 så började hon bete sig löpigt, sådär som dem gör i början så jag vart ju tvärsäker att dagen efter (igår) skulle hon storlöpa men inte då, nu visar hon ingenting annat än att tuttarna är något större o mer rosa än normalt, bara nu över dagen tycker jag dem 'mörknat' ännu mera… Får väl bara vänta o se vad som händer.
Chino vill nog hemskt gärna att det inte tagit så han får försöka igen. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se