God morgon 2007-12-26
God morgon på annandagjul. Hoppas ni får en bra dag. Själv har jag koll på en sjuk katt. Ska för övrigt ta det lugnt idag-
Sköt om er och trevlig fortsättning på helgen

God morgon!
Har åkt på att jobba idag, börjar om en stund. Som tur så är det bara 6 timmar :)
Hoppas att din katt blir bättre LeffeD!
Ha en bra dag alla!
God morgon!
Har beredskap hela julhelgen. Var inne igår och jobbade några timmar, så jag hoppas att jag slipper idag……..
Igår åt vi lutfisk hos mina föräldrar och spelade sedan spel halva natten, lite trött jus nu……
Ha en bra dag!
god morgon.skriver med enbart gemener eftersom jag håller en katt mot mitt bröst.leffe ,jag hoppas det går bra.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godförmiddag.
Vi har haft besök av min mans mor och hennes nya. De åkte nyss. Så nu blir det lite lugnt ett tag. Sen kommer min far i morgon, o stannar till fredag.
Själv måste jag försöka hitta transport åt ett djur mellan Gävle och hitåt. Hinner inte själv åka o hämta. Och känner att nu är det bråttom. Probemet är väl att det inte är ett djur som de flesta vill ta i…. Men hon mår inte alls bra där hon bor, tror jag…
Nu ska vi snart ut o gå en promenad, har inte blivit så mycket av det öer julen här. Göten svalnar på spisen, så sen blir det risalamalta. Mums.
Hoppas eran jul varit bra. Själv fick jag två underbara julklappar av min man, ett super fint halvband, och en egyptisk träkatt, som var såååå fin. Min man och min son sitter o bygger tekniklego, det har de gjort sen julafton, drake, brandstation (hjälpte till där lite jag också) och nu en lastbil. De har varit upptagna med det från morgon till kväll. *fniss*
Hoppas ni har haft en bra julhelg! Här fick vi en lite gråaktig jul, men nu i natt kom det några flingor. =)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God förmiddag!
Har just suttit och översatt en del avsnitt av PawAcademykursen till engelska. Snart klar…
Idag har vi tänkt oss gå på bio och bara ta det lugnt efter två stressiga juldagar.
LeffeD - hoppas din katt mår bättre snart!
#4 Hoppas transporten ordnar sig.
Här har det också byggts lego… Äldsta pojken fick 5(!) Bionicle figurer + en sån "borg", yngste sonen fick det vanliga med brandbil och betongbil, dottern fick en massa little pet shop (små söta magnetfigurer av djur) Själv fick jag handgjord tvål och ljus av dottern och chokladask av den äldste sonen, av maken och baren fick jag ett presentkort till ett speciellt "smycke"…
Här var det en "isning" igår kväll sen hade det regnat på morgonen, gissa om det fanns vissa som höjde på ögonbrynen när jag sandade ute iklädd endast morgonrock (glada leenden bjuder jag på…)
Ha det gott och ta det lugnt i trafiken ni som ska ut!!!

God fortsättning även från mig.
Här sitter jag och filar på slutet av sista inlämningsuppgiften för i år samtidigt som barnen och Fredrik monterar ihop ett airhochey spel och har fixat vår gamla TV till en speciell spelhörna så de kan varva mellan film, TVspel och air hockey. Det blir nog en riktigt bra hörna med plats även till att dansa lite dansmatta och spela eyetoy m,m.
Det blir nog turnering med både tvpspel och airhockey för familjen efter middagen. Härlig avslutning på dagen.
Till er andra önskar jag en trevlig fortsättning på helgerna (med ett fåtal mellandagar).
#0 Hoppas kissen kryar på sig.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God fortsattning, pa er alla!
Hoppas missen mar battre nu, Leffe!
Har varit pa rea har i Hastings med dottern och shoppat loss! Kopt alldeles for mycket klader! (Ursakta att vissa bokstaver saknar prickar, skriver pa min dotters dator!)