GOD HELG!...........
Jag önskar er alla här en skön helg!
Hade själv gärna befunnit mig i Thailand nu - eftersom jag inte orkar med julstöket i år….
Men det blir en lugn jul med min mamma och brorsa med sambo.
För egen del hade jag gärna "hoppat" hela detta år..det har hänt så mycket jobbigt så om inte nästa år bli bättre så….
Men-man lever ju på hoppet..
Bifogar en bild på min tokälskade katt Danne som jag saknar så det gör ont ibland..Det är taget någon månad innan han fick somna in..Han hade sin "kvällsgos"procedur in i det sista..
Han var sååå speciell att jag inser att jag aldrig kommer uppleva en sådan katt igen.
Alla har ju sin personlighet - men åhhh vad jag saknar Danne..
Han och jag kommunicerade - han kom alltid och la sig hos mig..han ville alltid ligga i mitt knä, ville alltid vara med matte,och han fick vara det till sista andetaget..
Jag kommer sedan fly storstaden i mellandagarna då jag har en skotträdd hund- jag är redan "galen" av alla raketer folk håller på och "testar"- de kör förresten med fyrverkerier vid varenda högtid/födelsedag numera..detta är hopplöst för alla rädda hundar..
De har raketer som låter som smällare för att komma förbi smällar-förbudet-dvs det har ingen effekt..
Här på Ö-malm är det som en krigszon på nyårsafton..helt galet!
SKÖNT ska det bli att efter jul åka ut på landet upp till syrran och hennes familj och djur..!!3 hundar till blir det-och så har jag med mig Smilla och katterna..(de får bo i mitt sovrum)
Jag önskar er som är sjuka- bättring eller bot….och er som har glädjen att må bra- att ni ska få fortsätta med det!
Jag hoppas på ett bra år 2008!!
Annika,Buffy,Mischa och Smilla

God Jul och Gott Nytt År.
Han är jättefin din Danne, tråkigt att han inte finns kvar i livet. Tänkt vilken plats de tar i en hjärta de små liven.
Smällare borde förbjudas, avskyr allt med smällare och fyverkerier.
Håller tummarna att 2008 blir ett bättre år för dig. Ha det gott på landet med släkt och alla djur. Många jul- och nyårskramar från oss.
God Jul till dig och de dina.Och Gott Nytt År 2008.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God Jul på dig.Håller med om att 2007 var ett tufft år.Nu satsar vi på ett bättre 2008.
Stolt ägare till tre La permer

God Jul Annicka, hoppas verkligen det nya året blir bättre för dig, säger som Monica nu satsar vi på 2008. Kramar från den södra förorten..
Ja smällare och fyrverkerier…miljöbovar av STORA mått…förutom att de skrämmer djur och skadar många "användare"…
Gott nytt 2008
God Jul Annika! Hoppas du får en lugn och avkopplande jul samt årsslut. Jag hoppas med dig att 2008 erbjuder ett gott år.
Jag kan själv bara hålla med om att smällare och raketer är ett otyg…främst för att jag själv är fruktansvärt skotträdd….men även som A-M.H skriver en stor miljöbov…och alla stackars djur.
God jul Annika och jag hoppas att du får ett mycket bättre år 2008!!! Det hoppas jag alla får!
Pussa kissarna o vovven från mig!
Kram/Camilla
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
God Jul och ett riktigt Gott Nytt År!!!
Min syster bor på landet och har alltid kompisar över nyår tillsammans med sina hundar…….

God Jul och jag önskar dig nu verkligen ett riktigt gott 2008.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

God fortsattning! Hoppas pa ett battre nytt ar for dig!

Önskar Dig ett riktigt bra nytt år!!!

God fortsättning =)
God fortsättning på julen och hoppas nästa år blir ett bra år 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet