God Julmorgon!
Ha en skön dag idag, och sköt om era nära och kära.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Detsamma. Vaknade imorse av att det regnade ute. Ska gå en långprommenad senare idag.
Själv vaknade jag inatt av att sambon kräktes, magsjuka 
Vi som skulle ur och äta med vänner ikväll. Kan man gå iväg själv tro om man inte har några känningar
Anmälan var bindande så blir en dyr hemmakväll annars.
Hoppas att ni andra har haft en bra jul och att det fortsätter så 

Skönt att julen är över.Nu går vi mot ljusare tider och snart är det vår.
Stolt ägare till tre La permer
#3 Det känns väldigt skönt att veta att våren är snarthär.
Idag fixas och kokas det en del i köket. Mina föräldrar kommer på besök. Har inte träffat dem sedan i början på okotebr då de for iväg på solresa till nu…. ska bli trevligt
ha en skön juldag!

…god juldagsmorgon…..härligt att vara ledig och bara softa runt i morgonrock…får väl tvinga ut sambon på en långpromenad..hela hemmet är full med den ena chokladbiten godare än den andra….så lite måste man väl röra på sig för att få stoppa i sig eller…
..magsjuk…fy vad hemskt..de tvärsta jag kan tänka mig…jag är lite "vagal" så varje gång jag kräks så svimmar jag…jätteobehagligt….måste ligga i sängen med hink nedanför…
..japp Monica nu går vi mot ljusare tider…häääärligt…..
Trevlig fortsättning på julen. Hoppas alla hade en härlig julafton. Själv hade jag jättetrevligt hos min bror. Enda tråkiga är att Mirre inte mår rikitigt bra här hemma. Jag ska lägga upp katternas julklapp nu - räkor.
Sköt om er
Vi ska ha vår andra julafton idag, så det går inte att softa runt i morgonrock… Hussen är stirrig, far runt och donar utan att jag pekar med hela handen och det är väl bra… Katterna anfaller granen hoppas att den står kvar till imorgon kväll när vår tredje julafton är över.
Jag ska försöka hinna ut på en promenad innan det är dags för julfirande, skönt att komma ut lite mellan all skinka och sill.
Ha en bra juldag alla 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Jag arbetar långhelg och har min 5 dag på rad idag. Det är inte alltid roligt att vara vikarie…. Känner mig trött och har ont i halsen. Aja, imorgon är jag ledig och då blir det lite efterjulfirande.
Hoppas alla får en jättefin dag! Sköt om er!
#2 hoppas ni kommer iväg!
Idag långpromenad med pappa och hans fru och min hund såklart. Skönt. Man är fortfarande mätt sen igår.
"Jag svävar på rosa moln" 

Ha en fortsatt trevlig julhelg!

Hej allesammans! God Jul pa er fran England! Har regnar och blaser, hoppas ni har battre julvader!
Idag var det tidig uppstigning nar barnbarnen ville oppna julklapparna, som man gor har. Nu sitter vi bara och softar.
Ha en bra juldag!