S*Mobackens kissebebbar
Ja nu har jag varit o fotat dem små grynen igen!
Är verkligen kär i min tjej Baby Belle. Hon har ett sånt underbart temperament.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Bastet igen, hon var en riktig fotomodell o satt o vred lite på huvudet, fick massssor av bilder på henne! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Verkligen ursöta allihoppa. Måste bara lägga in ett liten skämt…….det där med att den söte kille fortfarande är otingad kan väl inte höra ihop med att han ser ut som en död känd tysk

Det finns t o m en sida där man kan lägga till foton på sitt husdjur som ser ut som honom.
Nu får jag gå och lägga mig innan jag kommer på något mer dåligt skämt………..min humor är inte på topp när jag är trött

Hon är sä söt din lilla "Ella Bella". *Fniss*
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Ja..Där har du en supertjej..Jag gillar att hon är helfärgad i ansiktet då jag kan tycka att fläckighet kan vara störande för uttrycket..

Så söta! Även killen - gillar killar med mustasch! :))
Snyggingar 
Vill ha såna men … har inte "tillstånd" från husets regering i såna frågor…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 Hihi, lille pojken måste ju bara få heta Adolf! :D Supersött är det med sådana mustascher (på katter!) Härligt gäng med söta små frackar!
Eller Charlie Chaplin kanske…?Bättre vibbar tycker jag.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Åh men alltså - de är helt underbara! Och jag förstår att du längtar efter din lilla EllaBella!!! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

lilla baby bella är ju bedårande, förstår du är kär 
Tack för alla fina ord! Jovisst liknar killen Hitler el då finare Charlie Chaplin, det var bara en B-kull så det var nästan tur ;)
Längtar sååå efter min lilla Baby B! Gillar bilden på #1, där syns att hon alldeles innan hade frossat i älgkött, se magen! 
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Ser fram emot att träffa lilla baby Bella in real life snart! Måste stanna till hos dig någon gång under våren på väg till Umeå!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#17 Ja det får du göra, kanske det finns ett gäng bebbar här då om du har tur!
Annars kommer hon få följa med på div utrställningar, tror hon kommer att gilla dem precis som sin far.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Hon är hemskt söt din lilla B! Han sätter väldigt tydlig prägel på utseendet Zorro, för de är väldigt lika mina skruttar (framför allt är Baby Belle ruskigt lik Sosa)
#19 Ja visst är Baby Belle o Sosa väldigt lika varandra?! Tanken har slagit mig några gånger… Zorro har ett tydligt arv i dem båda.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Åh… så söta de är! Ska bli spännande att se din lilla Bella här längre fram. Ställa i Umeå?
#21 Jo funderar på att ta med mig henne o pojkarna till Umeå men vet inte om jag har råd att ställa alla… Kommer iaf en dag åtminstone!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Ser fram emot möte med din lilla krullfia… och självklart med dej med! GOD JUL!!!