Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 235 ggr
smirik
0

God morgon 22 december

God morgon

I dag skall vi åka till mina föräldra för att fira jul Skrattande

Det skall bli jätte kull att träffa min systerdotter igen, var ett tag sen. Fast katterna kommer jag sakna vanligt vis har vi dem ju med.

Ha en riktig god och mysig jul alla

Elica
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon, har varit lite tystare på sistone, men har nog försökt lite följa med allt vad det händer här. Vill passa på att önska alla en fridfull Jueletid och ett gått nytt år! Tagit en lite julig kort på "lilldemonen" den här gången.

Leffe
0

Idag ska jag ut och handla lite julklappar till nära och kära

Natali
0

Vaknar till en "grön"gräsmatta. Nåja mera gröngul, men endå, där ska ligga en meter snö ju!

Lycka till alla som ska handla julklappar, det ska vi nog också…

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

AnnaS
0

God morgon!

Äntligen är jag tillsammans med mina missar igen! Det är SÅ KUL att se dem igen och de verkar tycka samma sak. Ja, förutom Sissi då som snurrar runt som en duracellkanin här hemma. Var 17 får hon all energi ifrån?

Är i stugan nu med familjen och det är verkligen så skönt!! Nu tar jag semester från nätet och passar på att önska en GOD JUL! TACK för alla fina julhälsningar jag har fått!

Dolleminas
0

#3 här är det också grön/gula gräsmattor med isfläckar…

Jag och barnen kom hem inatt vid 00.45 (tur att de två yngsta redan sov i bilen….) Här skiner solen och det är runt 0:an (första gången sen förra helgen..)

Fick en "Julklapp" i torsdags… fr o m 14/1 får jag ett 50% vik som personlig assistent!! Det känns så skönt!!! (då kan jag även fortsätta som avbytare på timmar…)

Ha en trevlig jula ALLIHOP!!!!

Eine
0

God middag!Nu har Tigrid flyttat, och hennes matte är både urtrevlig och kärleksfull.Alla kissarna låg hos henne i natt, inte hos mig som de alltid gör annars.Tigrid-Elsa får det gott i sitt nya hem.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

A-M.H
0

God morgon !

Ingen snö i huvudstaden heller. Hästarna inlämnade…nu väntar bara julmys..softa i soffan titta på gamla filmer….mysa med missarna…äta gott…häääärligt…

Ha en riktigt GOD JUL….alla ifocusare !!!!

RexPect
0

God jul allihopa!

Jag har köpt båda säsongerna av 80-tals klassikern "Hemma värst" (The young ones) och ska bänka mej i soffan.

Hanna-H
0

God Jul! Glad

Nu är sista klappen inhandlad - puh! Gran likaså, det blev en hööög en, nu ska vi utnyttja takhöjden här hemma! Hoppas julen blir lugn och trevlig.

Vi var uppe i Storstenshöjden, den lokala skidanläggningen, och tittade på (konst)snön idag. Backarna är inte öppna än men det blir nog snart! Köpte skidor förra året som jag inte invigt än. Vi har i övrigt inte någon snö, men massor med rimfrost så det är lite vitt ändå, på marken och träden.

#7 Brukar tänka på dig om lördagarna och hålla tummarna för att raden ska sitta!

Måste tillägga också att mina älskade föräldrar igår firade 39-årig bröllopsdag! Jag och min lillebror var där för att hjälpa till att klä granen, så jag passade på att uppvakta med en fruktkorg med massa mums i. Min man gav dem julklappen han fått på sitt jobb - rökt ål, gravad lax och belgisk choklad (han äter inget av det, hihi). Och vi smarrade allihopa klyftpotatis och lövbiff.. mm! Bra start på ledigheten!

EvaG
0

Nu är man ledig fram till nyår. Härligt!

Medarbetare på Vilda västern iFokus

emiya
0

En sista God Jul till er allihop, nästan allt är packat och klart för i morgon vänder vi nosen västerut över kanalen till England för vårt julfirande med barn och barnbarn! Ha det riktigt skönt alla!

#8 Waow, den är ju riktig cool kult, vetja!

Inlägget är låst för nya kommentarer