Vem f*n e` den där tomten?

haha vilka sköna bilder - sååå cornish

Härliga bilder!!!

Haha! Vilken härlig bildserie och texterna är klockrena! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#15 Håller med! Underbart!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hahah! Lova ger järnet!!!

Hon är ju för söt Lova. Nu är det snart ett år sen hennes mamma kom hit till oss på besök som sen resulterade i Lova och hennes syskon.Mammakatt lyckades passa i löpet så bra att dagen före julafton fick hennes husse och matte ge sig ut i snön och kylan för att ta sig hit.
Stolt ägare till tre La permer

Hihihi. Det är ju bara för dråpligt, underbart, klockrent!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Hihihi, go girl!

Härliga bilder!
Åh så jag skrattade när jag såg dessa bilder!! Vilken härlig bildserie!! Heja Lova - ge tomten på nöten! Och det gjorde du! Nu får matte och husse gömma tomten och alla andra roligheter i jul …. *hehe* Phoebe hälsar att julgranen är ett roligt plejs att hålla till vid, finns sååååå många leksaker där!!! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#18 Dagen före julafton, hmm kanske kommer hennes hatkärlek till tomtar in där?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Sååå roligt, ser även det som "inte hamnade på bild" framför mej…. Det smä välpaketerade kamphundar vi har….

Tack snälla alla ni som kommenterat min Lovas framfart i Julstöket…det glädjer oss 
#18 Monica,vad roligt att få veta det imorgon söndag är det ju hennes "tillskomstdag" så jag kan ana en viss typ av "fullmånekänsla" i kroppen på henne då när granen skall pyntas och allt här hemma hos Svärföräldrarna i Söderhamn 
Hon har just installerat sig ovanpå spisen här hos dem, de griljerar skinkan i ugnen och ovanpå spisen ligger Lova i värmen och tvättar lårbenshalsen lägger in en bild om det när jag har möjlighet för det ser alldeles knasigt härligt ut!
God Jul På Er ALLA önskar Petra & Lova