Nu är det Jul igen
I går kväll var jag och Karin jätteduktiga och hjälpte mamma slå in en massa saker i papper. Jag hjälpte mest till med små tejpbitar och Karin fixade snören.
Det blev riktigt fint och vi fick ett eget papper att leka med till slut. Det har jag vaktat hela natten och burit med mig så hon inte ska ångra sig och ta tillbaka det igen, mamma alltså. Karin vill bara ha sitt snöre.
Karin fick vara jultomte i år, hi hi, hon är inte särskilt nöjd över det, men men, det måste ju vara lite rättvist. Mrrrraaaoow från Mauritz
men *Mamma vad har du gjort*? säger Karin..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Men söta Karin - har din mamma satt på dig en dumstrut eller vad är det för något????
Åh, jag har hört att min mamma ska slå in en massa julklappar idag, så jag kanske får hjälp till. Har jag tur får jag också lite papper att leka med….
Stor nospuss från Karins hemliga beundrare och Mauritz polare L *fniss*

Åhh tack Linus
, be att få ett glansigt snöre också, det är jätteroligt att kasta upp i luften och fånga med tassarna!
Ja, Eine, jag ville ju vara julängeln men mamma sa att jag är en riktig tomte ibland 
Många pussar till Er från Karin

…ha ha ha..tycker jag mig läsa rätt..ni fick eget papaper och snöre att leka med …till slut…betyder det att ni "krånglade" lite vid julklappsinslagningen…eller….
Här har min husse byggt en koja av kartong på köksbordet, till mig!
och kanske lite till kompisen också. Ska fråga honom om lite snören och fina papper. Vilken tur ni har som redan fått såna kul grejer!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Ja du, Karin blev riktigt snygg som tomte, och håller med dig att lite rättvisa skall det vara. Hoppas du har papperet i säkert förvar ännu.
Hoppas faster Karin inte är för stött på Anki över rösten hon gav mig, jag är ju i alla fall en snygg släkting! eller hur?! Själv förstår jag att hon föll pladask när hon såg min bild
.
God Jul till dig och Karin önskar Stacie!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Vilken läcker bild! Det ser faktiskt ut som att hon är sur över den där luvan fast den inte sitter där "på riktigt". Hon är en lady, söta Karin!
Underbar bild på en härlig katt. Visst är våra katter duktiga och har lite annorlunda idéer hur klappar ska slås in