God morgon 20/12
Här väntar vi kattungar, det bör bli nu i dag, hon har bökat runt hela natten..gääääsp..Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
Ingen bra dag eller vecka, har haft ont i mina händer nästan hela tiden.
Eine: Hoppas att det kommer små gryn idag.
Ha en bra dag alla!
Godmorgon!
Idag är jag rätt glad! Besöket hos psyk igår var bra, 'min' skötare är bara sååå gullig! Hon var sååå övertygad att jag kommer bli frisk så jag faktiskt trodde på henne!
Eine, hoppas dem små ploppar ut idag o allt går bra!
Fritz, hoppas att slutet av veckan kan bli bättre.
Fylgias, Lycka till hos tandläkaren idag!
Å alla ni andra får han en så bra dag ni kan!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Eine: Hoppas småttingarna kommer idag!
Fritz: Stackare …!! Hoppas du hittar nåt som kan lindra smärtan lite ….!!!
Kissan: Åh vad GLAD jag är för din skull! *jublar* Så lycklig över att det gick bra! Du vet att jag tänker på dig!!! Tack för både kort och julklapp till katterna oxå!!!
Fylgias: Lycka till med besöket hos tandis, tänker på dig idag!!
Själv är det tempo som gäller idag! Har eg tre avslutningar att ränna runt på men det får lov att bli två då lilltjejen fortfarande är sjuk. Dessutom ska saker inhandlas som inte redan handlats :( och som grädde på moset måste jag packa kläder etc inför resan till stugan i helgen. Tack och lov att maken tvättar kläder idag (han får vara hemma med lilltjejen)!
Ha det gott allihop!!! Här smälter snön och rinner bort, nu undrar vi om det blir en vit jul eller inte ….
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Härligt att höra om glada nyheter och väntan på smått. Det gör mig glad. Tack till alla goa människor som gläds med mig och andra när det går bra och stöttar när det är jobbigt.
Har nyss haft besök av Dragonrebell vilket som vanligt var trevligt. Tack för den fina julgåvan och hoppas att du inte halkat omkull någonstans på hemvägen. Vi har ju tyvärr flera plussgrader och det är inte kul.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#4 Tack själv. Gåvan var så lite så. Jag tog mig hem utan fadäser! GOD JUL!
Till er andra! Lycka till med ungarna. Kul att det kommer lite roliga nyheter!
En liten hälsning bara:Ayla har fått 5 ungar nu!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#6 Grattis, grattis, grattis! Kön? Färg? BILDER?! 

Stort grattis, Eine, till de små nya liven! Då vet vi vad du har att göra i jul…..
Tvättat idag, hoppas det var årets sista tvätt! :) Varit på bank och hämtat pund, varit på systemet och hämtar champagne - så nu är jag trött! 
#6 Grattis så jättemycket till de små 
Det var så ledsamt idag, jag träffade en kompis idag, som var på väg att skaffa kattunge. Jag träffade henne för tre veckor sen och hon hade då sett ut en blå hane. Idag berättade hon att fem av sex ungar hade dött. Vi hade bråtttom så vi hann inte prata färdigt så jag vet inte säkert varför detta hände. MIn kompis var ledsen och skulle vänta med kattunge, ledsamt.
Trött ikväll, men det brukar vara så före jul.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

#6 Grattis till de små nya liven
Idag har jag åkt tåg med 3 katter i två transportburar och en ryggsäck och en resväska. Svettigt
Men det gick superbra och jag har utvecklat enorma biseps och triseps
Skall vara hemma hos föräldrarna till efter nyår och det ska bli såååå skönt att umgås med dem och mina syskon.
Hoppas alla får en riktigt god Jul.
#11 Grattis Eine och Ayla. Vad roligt!

Grattis Eine! Va för en kul julklapp. ;-)