Nya Phoebe-bilder
Natali var ju här igår och tog lite foto på Phoebe. Det var så dåligt ljus (vilket det alltid är hos oss på vintern) så jag fick lov att göra några svart-vita. Men här kommer ett gäng iaf.
Först Phoebe i helbild
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Här sitter hon, ser ni hur magen väller ut …? Hon tycker nog att magen börjar ta emot ….
www.shaneequas.com
Mysbild … :) Hon ser ut att vara så nöjd ….
www.shaneequas.com

Vilken söt mage.
Stolt ägare till tre La permer
Här ser det ut som om hon svalt en handboll, modell mindre :)
www.shaneequas.com
Tack Monica! *ler* Den är inte så stor ännu men vi tycker den är bamsestor ändå för hon var så smal tidigare … Tjena tjockis! säger alla som ser henne! *fniss*
www.shaneequas.com

Härlig mage och hon ser väldigt nöjd ut,,hon myser i sitt tillstånd..
Söttös är hon
Pussa hennes gosemage
, hoppas ni har det riktigt mysigt…
Tack Majsan och Dolleminas!! Hon ÄR så otroligt mysig just nu. Förra veckan fick man inte klappa henne el smeka magen, nu njuter hon bara av att bli klappad och smekt … ligger helst i famnen och myser och fläker ut sig ….. *mmmmmm*
www.shaneequas.com

Vilka mysiga bilder på "lilla" Phoebe! Pussa på henne från oss!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
åh vilken vacker sötnos 

Oj vilken härlig mage!
Lilla gosproppen ser ut att trivas rätt bra tycker jag.
Hihi, jag gillar handbollsbilden. En sån gosig mage skulle man ju pussa på hela dagarna och inte göra annat. Den är varm och go'… och varm… och go'.. puss… puss… hm och vääääldigt go'… och varm… puss… pu…….. 
Tack vänner!! Hon är sååå gosig och kelig och vill bara mysa och kela och jag pussar på henne hela tiden!! Det ges många chanser till att pussa henne, smeka magen, pussa magen, borra in näsan i pälsen och pussa magen igen och … ja ni vet … *ler stort* Blir så skönt att vara ledig i 2 v och få gosa hela dagarna bara få skämma bort henne med skinka och ost och annat gott! Samt reta småtjejerna genom att bara ge henne Babycat hela tiden … *hehe*
www.shaneequas.com

Hej där. Vad go hon ser ut och så nöjd. Härligt att se.
Skall vänta ett tag innan jag pussar på henne dock för ungarna och Evita har varit lite förkyld ett tag nu och nyser en massa, vill ju inte ta med det till er. Fattar inte att det skall vara så svårt att bli av med. Droppen var när även Evita började nysa, suck! Stacie gjorde också det ett par dagar med snor och nysningar men hon har blivit bra.
Pussa på henne från mig, lova det, så kommer vi snart och vållgästar lite!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.