Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 452 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-12-19

God morgon. Fem dagar kvar tills stressen för många är över. Julaftonen närmar sig. Idag ska jag ut och handla.

Sköt om er idag och ta det lugnt

majsan
0

Skolavslutning idag och sedan ut på stan och införskaffa lite julklappar..Hörde på nyheterna att i norrland så kunnde det vara ner till 26 minus nu..Brrr. Men dock så såg det inte ut som att vi mellan vänern och vättern skulle få en vit jul..

Ha en bra dag..

Gittan
0

Här är det dags att göra knäck och kola. Stressad, nej då, vad är det? Det är bara några dagar kvar och ungarna är på helspänn.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
0

Godmorgon!Sol idag också, är Våren på G rent av?I dag ska Ayla enligt beräkning få sin kull.Fast hon har kanske inte läst handboken.GladSköt om er och jag hoppas att ni som ska köpa julklappar blir nöjda med era inköp!Man vill ju alltid hitta den perfekta gåvan..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

kissan78
0

God förmiddag! Igår var en trevlig dag, följde med när min kommande kissa o hennes syskon skulle få sin första vaccination! Hur cool tjej som helst, syskonen var små rädda o ville inte ens ur transportburen men hon flög ut som ett skot när dörren öppnades, inte brydde hon sig direkt om sprutan heller utan ville på upptäcksfärd efter den oxå. Åhh vad jag längtar till januari!
Idag ska jag fara en sväng på stan och hjälpa en 8-åring att hitta kläder till jul, hennes mamma ska köpa sista julklappen så jag ska 'kollra' bort tjejen lite. ;)
Har börjat hitta ut bland folk lite smått igen även om det känns tungt.  tkjnmb(Chino som hälsar till er alla) ;)

Hoppas alla får en bra dag o stressa inte!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

[catze]
0

åhh vilken kall morgon släppte ut alex på den alldeles frostiga gräsmattan men han verkar inte alls fatta att det är vinter han gräver bara på snön och försöker käka de vissna döda gräset tur att jag inte klippte hans klor förra veckan nu kan han gräva och rusa runt utan att halka  min lilla sötnos:-)

LinusCRX
0

God dag!

Vilken syn imorse. Jag hade köpt en julstrumpa och lagt på köksbordet. Den hade Linus dragit ner på golvet och satt sig på och såg ut som han undrade var hans julklapp var…. tomten är långsam iår Skrattande

Kyliga grader på morgonen och mycket skrapande på bilfönstrena.

Ikväll blir det lite julyoga….

mumsikoff
0

God dag!

Sitter hemma och är hemskt förkyld. Missar allt julstök och panikar över alla julklappar jag inte hinner köpa… Väntar påa tt få samtal om att lilla Katja löper så att vi kan planera trasnport av friaren Lilla B till henen :)

emiya
0

God kväll! Har återhämtat mig från julbordet i går kväll och var på bassängträning och sen promenad idag som motvikt.

Dags att börja packa lite inför Englandsresan, köpa ett par sista julklappar i morgon och inte glömma att gå in på Systemet och hämta min "specialbeställda" champagne!Glad

Natali
0

Godnatt! =) Jag är fakiskt på väg i säng.

Har varit på stan o köpt katt sand (Går mycket sånt med tio katter…). Lånade lite böcker. Slafsade faktiskt på mc klubben (Ni vet där de har mat och drive in….Flört). Så hälsde jag på på dagis i ca två timmar. Vi har ju lite bekymmer med sonen i lite större barngrupper, men det behöver vi inte gå in på här. Åsså i kväll har jag bakat knäck och gjort det första på fyra satser limetryffel (eget kobinerat recept). Det blev för lite choklad, så ska smäla i mera i morgon, så blir det o rulla tryffelbollar i morgon.

Sov gott nu alla. Själv kommer jag o drömma mardrömmar, för ska till tandläkaren i morgon….Skrikandes

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.