Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 270 ggr
LinusCRX
0

God Morgon 18 december

Jaha då var man först ut i morgontråden. Kanske inte så konstigt när jag inte har gått och lagt mig än och klockan har passerat midnatt. Skrattande

Hemkommen från terminens sista ridpass och det avslutades med ett rejält glöggfika. Nu lite uppehåll för ridlåren.

Ha en jättebra tisdag alla!

Nu ska jag gå och lägga mig. God natt! Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz…

Leffe
0
Sewena
0

Godmorgon, kallt väder o man ska jobba idag…snart är man iallafall ledig om än inte många dagar.

Ha en bra dag..

pallemaxwell
0

Segt att gå upp idag. I natt har Ella och Mäski möblerat om i fönsterbrädan och Ella har visat  sig har trädgårdsmästar drömmar Flört. Just nu leker hon med små jordklumpar från en blomma…. Hittade en klump i mina skor i hallen… De kan verkligen sysselsätta sig.

RacerDonnans
0

God morgon. Skall ta en tur till Arlanda fram och tillbaka idag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

cherish
0

Gomorron! Är hemma med lilltjejen för andra dagen, hon har feber och är snörvlig. Vi ska strax äta frukost och sen ska vi mysa i soffan under filtar och titta på Shrek har hon bestämt. Lite stressad över att inte kunna vara på jobbet men jag har bestämt mig för att IDAG ska jag bara försöka VARA - tillsammans med henne, alltså medvetet närvarande…. rätt svårt när man är en stressad person som jag …. Generad

Jag hoppas ni alla har det bra i vårt avlånga land idag!!! Tider som dessa är iaf jag medveten om hur BRA vi trots allt har det i Sverige ….

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

majsan
0

Nu har min systers fyra kissar varit här sedan onsdag och det fungerar väldigt bra..Mina och hennes går ihop och inte ett fräs..Jag är milt sagt förvånad..Här är nu fem cornish rex och en oriental och en siames och en perser och en underbar huskatt.. Och husisen har tagit mitt hjärta, så underbar kisse..

De ska hem på lördag igen till matte, men jag kommer att sakna Bizzen Bijong som husisen kallas.. Ledsen

Ha en bra dag alla….

Dolleminas
0

#5 Krama om henne från mig… Klart att du ska passa ppå att "bara vara" (önskar att jag hann det också…) Glad

Här är det full fart, har varit lite off några dagar, har jobbat ganska intensivt som pers.ass och det är bara kul!!! Igår var jag på djursjukan med våran hund (har hälta) visade sig vara lite pproblem med hasarna så nu blir det inte så mycket skogsjalt för honom (finsk spets), därmed inte sagt att man kan bus med Alma här hemma (eller är det tvärtom?!?)

Ska snart till stan idag också #suck för bensinräkningen# för att göra e ärenden jag inte hann igår… (vet.beöket tog 3½ timme…) Här är det +3 grader och blåser bra gör det också Ledsen, det är ju december…

Ha en bra dag allihop!! Och ni sjuklingar krya på er!!!

Eine
0

God förmiddag!Inte ska ni väl vara sjuka nu? Fast det är ju överstökat till jul i bästa fall, det kan ju vara en fördel.Här är lite kallt och det tycker jag är jättebra. Förhoppningsvis fryser några fästingar ihjäl..det otyget finns mitt i Uppsala!LedsenSå flera köldgrader önskas!Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
0

godmorgon. snart dags att åka och jobba. jobbar kväll. det är inte roligt då det känns som hela dagen försvinner, för man sover så länge på morgonen =P

hoppas alla får en bra dag .

Natali
0

*Hrrmm* Godmorgon. Jag har ju i alla fall varit vaken i nästan två timmar.

Min man väckte mej i morse och sa att Milton skulle var hemma från dagis. Han frågade om han skulle vara hemma? Nä, tyckte jag, bara jag får sova lite till (Hade tagit insomningstablett också, så då ska jag ju sova helst i 8 h). Han skulle väcka mej runt 9. Vaknade av och an, men tillslut ringde telefonen vid halv 11. Min man hade somnat på soffan. *Fniss*. Så jag fick endå sova ut.

Sonen hade rött i ett öga i morse, men nu är det borta. Han hade lika med andra ögat i lördags. Så det ser ut som han kan gå till dagis i morgon.

Själv ska jag göra lite pappersjobb åt min man, han ska äntligen ha träff med "fackgubben" så han kanske får ut för övetiden han har jobbat ( i 1 ½ år! han har inte fått ett öre!)!

Plusgrader och dropp från taken *Suck* Hoppas vi får en vit jul endå.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

[Wiveka]
0

God eftermiddag!
Har semester hela denna vecka!!!
Nu har jag bakat saffransbröd och gjort kola(har aldrig gjort kola förut, men blev så nyfiken på Leilas i 4+). Knäcken får vänta då sirapen är i det närmaste slut.
Så det får bli en promenad i det soliga, kalla, snöfria vädret upp till affären……

Ha en bra dag!!

emiya
0

God eftermiddag!

Äntligen städat färdigt, strukit och lagt på juldukar. Ska nu in i duschen för att göra mig fin till ikväll, det blir julbord med lite ost och kex……

Dimma och dis här vid västra kusten, kyligt men plusgrader och mulet.

Gittan
0

God kväll. Nu är det ledigt resten av veckan och över julen. Skönt. I morgon ska vi göra knäck och kola. God natt med er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Natali
0

Oj vad sent det blev, kollade just på klockan.

Jag har suttit i flera timmar med min mans tidrapporter, osså kom han hem tidigare och ville ha dom, så blev jag ännu mera stressad….Fackrepresentanten kom tidigare än planerat.

Annars har jag inte alls gjort så mycket. Jo jag bakade Fudge nu i kväll. =) I morgon blir det knäck tror jag, och lite annat gott.

Sov så gott!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer