Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 148 ggr
pallemaxwell
0

God Morgon den 17 december 2007

Sitter och äter frukost och är väldigt trött. Gick o la mig väldigt sent igår och katterna har bråkat inatt Ledsen De har varit väldigt lugna nu ett tag men så inatt blev det bråk, trist…

Ha en bra dag allihop.

Leffe
0

God morgon. Idag är det tandläkaren som gäller. Sköt om er

Eine
0

God förmiddag.#1 Leffe, för en gångs skull, skulle jag vilja gå till tandläkaren jag med..I dag skiner en blek och vacker sol på de grå träden.Himlen är blå och vi har så mycket att vara tacksamma för.Tänk, vi har tak över huvudet, vatten att dricka och kanske rentav något att äta också. Plus alla lockiga vackra värmedynor, oj jag menar rexar, som går omkring och gör ett hem till ett hem.Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

kissan78
0

#2 Så fint skrivet Eine!!! Du har så rätt!! Tack för kloka o värmande ord! Det är nog många fler än jag som blir lite styrkta av dem!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

RacerDonnans
0

#2#3 Håller med er båda.
Sitter och pluggar för fullt, jobbigt men självvalt och roligt annars skulle jag lägga ner det. Ha en härlig dag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Denna kommentar har tagits bort.
cherish
0

Godkväll! Har gästats av Natali idag som hjälpt mig med fotografier på Phoebe. Ska se vad det blev av dem… :)

Tänkvärda rader, Eine ….!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Lullan1
0

God kväll!

Jag har inte skrivit här så mycket den senaste tiden pga renovering och flytt till ny lägenhet.

Just nu är läget så att vi flyttar in på fredag MEN telefonen tillika bredbandet är redan omkopplat så jag kan endast skriva och läsa via min mobiltelefon nu ett tag framöver *suck*
Jaja… det funkar, men man spar lite på orden om jag säger så!

aggeelin
0

Go´kväll!

#2 Ja, mycket tänkvärt, visst har vi det bra Glad

Lite trött ikväll, blir nog sängen redan strax efter elva… tidigt här i huset :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

emiya
0

God kväll!

Städning som gällt idag! Ja, nog har vi mycket att vara tacksamma över, ändå gnäller man! Generad Just nu vill jag bara gnälla över hur mycket pengar det går åt dessa dagar! Men det är ju ens eget fel………!Glad