Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: övrigt
Läst 185 ggr
LinusCRX
0

Jag har tagit examen PawAcademyG1!

Tihi…

Jag har under hösten gått PawAcademys Grundkurs 1 (PawPeds) och fått lära mig en hel del om katter. Mycket av kursinnehåll måste jag säga att jag redan kunde, men har även fått lära mig en hel del nytt. Och framför allt fått nya kattvänner runt om i landet! Kursen bestod av sex avsnitt med tillhörande arbeten i grupp och även enskilt. Målgruppen är kattägare och blivande uppfödare.

Jag kan verkligen rekommendera denna kurs till er andra, som inte kan så mycket om katter. Det känns bra att det finns en sådan här kurs om katter för att öka kunskapen om dem. Denna kurs kommer att vara förkunskapskrav för att få gå de övriga kurserna som riktar sig till dem som vill bli uppfödare.

Ny kursomgång är planerad till våren och värt att veta är att du behöver lägga ner några timmar i veckan under kurstiden (6 veckor).

Här är en länk till kursinnehållet i detalj och vilka som klarat sin examen: http://www.pawpeds.com/pawacademy/courses/g1/g1students_se.html

MariaW
0

Grattis!

MonicaLagerquist
0

Grattis

Stolt ägare till tre La permer

RacerDonnans
0

Grattis!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

chikan
0

Grattis till examen!

LinusCRX
0

Tack, vad snälla ni är!

[Silkwaves]
0

Massor många grattis från mig !!

pallemaxwell
0

stort grattis

A-M.H
0

Grattis från oss i Skärholmen !!

Du Monica kan du säga till betjänterna här hemma att vi ska ha mer mat, nu är ju du expert när du gått en sådan fin kurs. Då kanske de lyssnar på dig/Hälsar Ciggekillen o AlfpojkenCool

Aje-T
0

Grattis grattis!

LinusCRX
0

#9 Det värsta är att personalen här är väldigt snål på maten också. Någon yppade för matte att det är pelletsräkning, som gäller inför Åbo….. någon aning om vem det var? /Hälsn Linus

Aje-T
0

Äsch, det är bara att skrika allt Du kan så fort personalen går mot köket. De fattar snart att Du håller på att svälta ihjäl, för det är det de menar med pelletsräkning……./Sympatipuss från Mauritz

A-M.H
0

# 11..men fy vad oförskämdLedsen..vem kan det ha varit…bett i nacken ska den ha/Hälsar Ciggekillen o Alfpojken…

LinusCRX
0

#12, #13 fast husse gav mig lite ankbröst idag…. Generad kanske inte ska klaga fullt ut…eller. Annars får vi grabbar gå ihop och demonstrera!

Spotless
0

Grattis!

[Wiveka]
0

Grattis!!!

Eine
0

Gratulerar! Kunskaper tynger aldrig!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Buffy-co
0

Hoppade ju av kursen som jag skrivit tidigare, redan 3:e veckan..kursen var inte alls vad jag trott.
Men - om jag inte hade blivit sjuk hade jag väl ändå hållit på och räknat ut byggbeskrivningar och åtgång till uteplats, jämfört olika kattförsäkringar osv. så att de blev nöjda och så att man kunnat söka sedan till nästa kurs-för jag antar att den är mer inriktad på kattkunskap,genetik och avel..
Det är synd att man inte kan börja med den nivån.

Men grattis Monica!!Glad
(hihi..i mina grupper sa vi att "vi lär oss iallafall hur man kommunicerar på msn" -det var ju där vi gjorde grupparbetena..alltid nåt!..)

cherish
0

Grattis till examen! Vad roligt att det gick så bra! Är nog bra med en grundkurs även om man varit med ett tag, det finns alltid nåt nytt att lära sig! ;)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com