God morgon 2007-12-16
God morgon. Snart är det bara 1 vecka kvar till julaftonen.Idag ska jag jobba lite med mitt avelsprogram på datan. Ha en bra söndag och sköt om er

Morgonen börjar med en otroligt pigg 5åring! Synd bara att man inte är lika pigg..men jag blir nog det snart. Ska iväg till Stora Stockholm Hundutställning o titta, det är nog 6:e året i rad som jag är där…utan hund!
Ha en bra dag allihop…

Jag är långledig och har klivit upp tidigt idag för att skjutsa sambon till jobbet och komma igång med julstädningen. Ha en jättebra 3e advent!

God morgon!
Sent blev det inatt men mycket trevligt!
Idag ska jag nog försöka ta mig till Malmö igen och julshoppa 
Ha en skön söndag allihop!

Morgon.
Jag o sonen åt en mysig frukost. Ska väl väcka maken så småningom. Han ska in till stan o hämta hans bror katt. Hon ska bo uppe i gästrummet över julen, hans bror skall till göteborg…
Annrs så blir det städning. Svärmor m ny famlij kommer den 23… Osså skall vi julpynta lite mera. Bara julgranen som kommer upp dagarna före jul… Krok i taket, och lina från granen så klart…
Ha det bra idag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morron!Låg och läste till 0500 i natt.Läser om Grottbjörnens folk och den är ju svår att släppa.Sköt om er och ha en Trevlig tredje Advent
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon. Har tagit en lugn härlig morgon efter gårdagen som blev en lång mysig pysseldag med bak av pepparkakhus, flarn, kokoskakor och godis.
Idag åkte Alexandra och Fredrik till Duved för att åka skidor samt hämta hem skidorna från husvagnen då vi firar jul med min syster i Gräftåvallen i år. Då får de åka lite slalom där.
Till och med vår femåring klarar nu att åka bygellift ensam eller tillsammans med sjuåriga storasyster så de är rätt självgående i backen bara vi är med.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Goddag!
Efter många nätter med dålig sömn sov jag 11 timmar inatt. Fast särskilt utvilad kände jag mig dock inte tyvärr, kanske sov för mycket istället…
Barnen (ja, kissebarnen alltså) har listat ut hur man ska klänga sig upp i sängen nu så det lär väl inte bli bättre sömn framöver. 
Under dagen ska julgodisbaket fortsätta, igår blev det knäck, idag blir det kola och mintkyssar. Och pepparkakor förstås. Fast nästa år ska jag prova att göra degen själv, i år köpte vi Skogaholms färdiga deg på rulle… 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God morgon !
AnnaS…va' kul..nu hoppas vi…ja ähum harkel…jag önskar ju lycka till alltså..på fortsättning… och alla detaljer när vi hörs nästa gång…
Tja… inte är vi rikare efter gårdagens hästar..men två stycken i Sverige fick över tio mijoner per skalle…ofattbara pengar….grattis till dem….suck…
Här är ingen julstress…vi köper inga julklappar….slutat med det för flera år sedan..skönt faktiskt…man har ju allt och om man önskar sig nåt då är det så oöverkomligt dyrt att man ingen köper det åt en…
Ha en jättebra dag !!

God natt alla. Jag kommer vara trött i morgon kommer nog inte i säng än på en timme (har en hel del att fixa) och ska upp tidigt i morgon till jobbet. Men som tur är så är det julledigt snart och då får man vila upp sig…