Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: video-snuttar
Läst 739 ggr
Natali
0

När jag sjunger, Film på Saga

Jag har lyckats filma Saga lite när jag sjunger. Hon blir alldeles galen numera. Nu räcker det inte med att bara jama lite lätt. Nu grabbar hon tag i mej och skall slöpa i väg mej, eller så biter hon bara.

Här hittar du hennes Galleri, längst ner på sidan finns två filmer på henne när jag sjunger så vackert….. Fundersam

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Daniella
0

Vad gullig hon är

Natali
0

Gullig och gullig, jo, men ibland biter hon faktiskt så det gör ont, speciellt om hon biter i kinden, örat osv. Hon kan verkligen ta i och kämpa o dra mej, vet inte varför hon gör så.

Dragonrebell
0

Hmmm…trodde att du skulle sjunga? Hör ingenting, men det ser i alla fall gulligt ut.

Hanna-H
0

Ojoj, känner igen det där! Bullan blir tokig när jag sjunger, hon hoppar upp i knät och jamar högt och försöker nästan klättra in i munnen på mig! Glad

Natali
0

#3 det är (Lyckligtvis) inget ljud på digitalkamerna…Oskyldig

Dolleminas
0

#0 Kul att du äntligen fått det på film Skrattande, jag kan intyga på att det är precis så Saga gör (och Natta är inte den sämsta sångaerska jag har hört…)

Leffe
0

Tror att Saga vill ta bort matte från farorna hon verkar utsättas förGlad

Dragonrebell
0

#5 ok det förklarar saken. Trodde att det var något fel på min webbläsare eller nåt!

RacerDonnans
0

Lilla Saga då. Du skall lägga dig och njuta när matte förgyller din vardag med ljuvlig sång!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.