God morgon 2007-12-15
God morgon. Har varit på en julmiddag och i kväll blir nästa. Lär inte gå hungrig den här helgen. Hoppas ni får en bra lördag och sköt om er
God morgon!Julmiddag låter trevligt och gott.Jag åt bara vörtbrödsmackor jag…men snart är det jul igen.Får se vad det blir gjort i dag här.Helst vill jag ligga och läsa.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
Ska iväg och baka lussekatter och göra egen glögg idag. Jag kommer att vara i rejält bra form inför "dejten" ikväll 
Ha en fin lördag allihopa!
Vaknar ensam i sängen..eller ja, två katter är där förstås.
Men sambon är på båtresa, hur kan man glömma det under en natt, så ensam jag blev..
Idag ska jag och min kompis som precis fått barn ut på stan och försöka handla julklappar, ska bli kul 
Men nu måste jag äta lite frukost, är så hungrig så jag svimmar snart 
I kväll är det ost och kex dekorerat med lite julpynt som gäller. Men ska ta det lugnt. Ha en bra dag allesammans.

God morgon !
Grått o kallt, längar efter snö..men det ska visst inte bli enl.SMHI..suck…
Fyra arbetsagar kvar nästa vecka och sedan lyxigt ledig i 17 hela dagar….Tjoho..!!!!
Nu lämnas hästar in vilken minut som helst. Hoppas..hoppas…som vanligt…
Men AnnaS….dejten..ska du på dejt….med en skönsjungare..eller….guuu' vad nyfiken jag blev…..
Ha en jättebra dag!!!!
God eftermiddag!
Precis fixat alla julkort som ska iväg i någon form och provstädat med nya dammsugaren, som ska vara extra tyst och bra för allergiker, så både Linus och min man borde vara nöjda 
Annars har jag utmanat min man med bowling, som min man vann….har lite dålig kontroll på svängarmen här 
AnnaS -dejt!!!!! Spännande…minst lika nyfiken som A-M.H

#5 Ja, det är han den skönsjungande
Visserligen har jag aldrig hört honom sjunga, men med tanke på yrket han har så…
Dejt och dejt, han är i Malmö och jag ska åka dit och träffa honom. Var 2 år sedan jag träffade honom för första och hittills enda gången, han bjöd på busgroggar en hel natt så jag var bakis i flera dagar efteråt
Så dejt vet jag inte riktigt om det är, men man kan ju önska