Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 210 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-12-14

God morgon! Först ut. Sköt om er idag. God natt!

pallemaxwell
0

God morgon. Sitter här o tittar på min nya soffa, och är såååå nöjd…Skrattande Ha en bra dag.

LinusCRX
0

#1 Sitter den ihop fortfarande? Skrattande Hon har världens sötaste kattkuddar i soffan. Funderade på att stoppa ner dem i handväskan igår Generad

God morgon! Min lediga dag idag och det är samma sak som städdag. Här ska putsat inför jul. Och Linus får nog tåla att "röda faran" kommer fram från städskrubben idag.

Ha bra fredag alla!

Gittan
0

God morgon. Ledig dag i dag. Toppenunderbart!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

RacerDonnans
0

God morgon har jag visst glömt säga. Här rullar allt på som vanligt idag. Skall snart till sjukgymnasten och träna, sen lite jobb, lite plugg, lite städ…

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorron! Sköt om er idag. Nu går vi i väntans tider, den 19/12 kommer förhoppningsvis kull nr 1.Ayla,GRX, är först ut på planen!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Natali
0

God eftermiddag.

Har varit hos tandläkaren idag. Pallade dock inte o laga, så han putsade på de tänder han hade lagat sist, där det var för hög fyllning. Min man var med, det var skönt. Sen fikade vi och gick på stan.

Handlade lite till min akvarell målning, och målade lite på tre målningar idag. Skönt o få göra lite. Fast katterna är upp i tavlorna på en gång =) Snart blir det akvareller med katt tassar, säljes till högsbjudande! *Fniss*

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

God kväll. Har varit på julmiddag. Jobbet bjöd. God mat, men kanske lite för mycket öl (det var på Carlbergs bryggeris restaurang), ost och kex. Kexen gjorde att amn dessutom blev lite torr i munnen så det blev något man skjlde ned det med. Som sagt lite för mycket kanske. Är i alla fall hemma nu och kul och avkopplande var det.