Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 173 ggr
EvaG
0

God morgon 13/12-07

Glad Lucia på er. Själv ska jag snart i väg till lussefirande så här i ottan. Ha en trevlig dag och ta det lungt.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

Önskar också alla en glad och trevlig Lucia

pallemaxwell
0

Trevlig lucia till alla. Idag kommer jag få min efterlängtade soffa, någon gång mellan 15 och 21 levereras den hem till mig. Glad

majsan
0

God Luciamorgon alla..Jag och barnen startade med glögg,pepparkakor som vi bakade igårkväll och skönsång på tv..

Jag fick hoppa in som akutkattvakt igår för min syster..Hon åker till Egypten och är hemma den 21dec.. Har inatt i mitt sovrum sovit med en oriental, en siames,en perser och en jättetjock huskatt..Inte mycket sovande kan jag lova då huskatten Bizzen som väger åtskilliga kilon började hoppa på dörrhantaget,dörröppnare som han är..Det lät som om man kastar en potatissäck mot dörren.. Kl 03,30 i natt så jag gick upp med honom så han tog en promenad ut i lägenheten med mina mindre glada rexar..De fräser men han bara helt kallt traskar förbi och bryr sig inte.. Villken cool katt..Cool

Ha en bra dag alla denna Lucia..

Eine
0

God morgon!Ha en riktigt Trevlig Luciadag.Jag ska ägna mig åt vardagstrivialiteter som städ och tvätt.Nödvändigt när man har katter.Oskyldig

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

chikan
0

Godmorgon!
På söndag åker jag till Oman i en vecka! Ska bli otroligt skönt. Särskilt eftersom senaste tiden på jobbet har varit minst sagt kaosartad. Och inte är det över än. Jag har minst två dagar av mer än full arbetstid framför mig… Igår var jag tvungen att jobba elva timmar för att få det att gå ihop! Men det är värt det för att få åka bort en vecka. Och sen väntar julledigheten, så det blir långledigt. Sköööönt.

Stressa inte ihjäl er i julfixandet. Det är inte värt det. Meningen med julen är ju att njuta av ljus, dofter, vänner, familj och god mat. Det är bättre att missa några "måsten" på julafton för att kunna njuta ordentligt.

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Dags planen ser ut som följer.Först röjning i köket sen pepparkaksbakning På eftermiddagen ska Q till vet för att få en spruta tänkte passa på att överlämna en liten julkorg med godis och pepparkakor till min snälla vet för att han alltid ställer upp när det behövs.

Stolt ägare till tre La permer

Natali
0

God morgon.

Upp tidigt och på lucia tåg på dagis. Roligt, och sonen sjöng faktiskt. Han kunde däremot inte stå stilla alls, utan skrivade på sig hela tiden. Just nu blir det bara smärtsamt att se detta. DÅ jag först nu börjar känna vilket jätte jobb det kommer bli att få honom tillbaka, om det går, till att må bra igen.

Hoppas alla andra här får  en underbar Lucia!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Catwoman
0

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

LinusCRX
0

#2 Och soffan kom ju lgom tills jag kom och hälsa på. Hoppas skruvarna håller fortfarande ;-)

Idag är en bra dag. Får förlängt uppdrag som konsult och jag har fått min examen i PawPeds kattkurs Skrattande Kan det bli bättre?!

God natt alla! Hoppas ni får en skön sömn!

pallemaxwell
0

God natt och stort tack för hjälpen LinusCRX

RacerDonnans
0

Nu har jag Lussat klart och skall sova en stund.
#7 Förstår dig, men det skall noga ordna sig skall du se. Härligt att han sjöng med, det brukar vara tillräckligt för barn i den ålderna att bara stå där och koncentrera sig på att bara vara. Sången brukar lätt hamna på sidan och fröknarna får stå för mycket av sången.
Sov gott!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
0
Inlägget är låst för nya kommentarer