Jag har blivit farmor!

börjar känna mig gammal - farmor redan….
Grattis! Gammal? Nä… åldern på första gångs far- och mormödrar har ju sjunkit de senaste åren
Söta bebisar!
Grattis!
oj sådana små (G)ulltussar! Och så många! Jag förstår att du är stolt och glad över de vackra små!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Vilka söta småttingar. Så läckert med mycket vitt! Inte har den här kullen möjligen något med ditt andra inlägg att göra? 

Tack alla, man blir ju verkligen stolt!
#9 Kanske det du ;)

Hmm, det är inte lätt att bli gammal!! Jag blir ännu äldre i januari, då Wera får barnbarnsbarn…men ska man tänka så ja då finns det nog äldre här på forumet.
Grattis iallafall…intressant att följa utvecklingen sen..

Oh, fine Charlie, vilka söta bebisar han fått! Gratulationer från mig och kissarna!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Vilka Mumsisar! Under 18 och farmor..inte illa jobbat!
grattis!! vilka små ullisar 

Grattis, vilka underbara teckningar de verkar ha!

Grattis til nya titlen och charlies små bebisar

Gullegosingen då (det säger allt!)
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Grattis till de små! Så söta!
Hua, nu drar det i kattungetarmen igen……:)
Grattis!! Vad vacker Lotje var! Söta bäbisar, men det är klart med så fina föräldrar så!
Åh, vilka underbara små söt-korvar! Ska bli spännande att se dem växa upp. :)
Gratulerar - roliga teckningar också! Skumt förresten, jag hade fått för mig att han bodde i Finland från det där gamla cornish rex-forumet som fanns ett tag. :) Holland är trevligt har jag hört, dock!

Åh, tack allihoppa för era gratulationer! Jag har hälsat Adrienne, Charlies ägare och kattungarnas uppfödare alla era snälla ord.
#21 Jo, du har så rätt så, Charlie vistades en kort tid i Finland, men pga olika omständigheter fick han efter ett tag flyttade han med vår hjälp till Holland där han har det mycket bättre idag.

Ååå! Så söööta små skrottar. Blir alldeles kär. Hur många katter var det nu igen man fick ha? 

#26 tänkte det samma….Men som jag ser det förekommer det ju en eller rent av två Damatiners i kattkullen och dom räknas väl inte …eller……
#27 Smart! Det är klart att de inte räknas som katter. Dalmatiner är ju hundar!
Mumsikoff - det är bara att skicka hit några små fläckiga sötnosar.

#28 Det här är som min bantar-devis att gratis godis inte räknas. (och inte fria drinkar..)
#29 Hahahaha! Detta ska genast börja tillämpas. Vilken tur att jag är bjuden på fest av jobbet på fredag!

Tack, ni är bara för gulliga! Och små korvar är verkligen inte katter, tycker inte jag heller :) Kanske, kanske, kanske att en av dalmatinerna hamnar i Sverige tillslut….

Grattis! Förstår att du är stolt!

Jag har ju varit på väg på korv-kram till dej massor av gånger, men alltid är det nåt ivägen. Risken är ju att jag går hem med en korv i fickan….
URgulliga!