Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 226 ggr
mumsikoff
0

Jag har blivit farmor!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår lilla Charlie i Nederländerna har blivit stolt pappa till en kull på 6 kattungar! Kattungarna är födda i katteriet Aussies Dream.

mumsikoff
0

alla 6 bebisarna.

mumsikoff
0

2 små, bara 1 dag gamla

mumsikoff
0

4 bebisar

mumsikoff
0

och en bild på mamma katt - Lotje.

mumsikoff
0

börjar känna mig gammal - farmor redan….

LinusCRX
0

Grattis! Gammal? Nä… åldern på första gångs far- och mormödrar har ju sjunkit de senaste åren Flört Söta bebisar!

Lullan1
0

Grattis!

Eine
0

oj sådana små (G)ulltussar! Och så många! Jag förstår att du är stolt och glad över de vackra små!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Sashimis
0

Vilka söta småttingar. Så läckert med mycket vitt! Inte har den här kullen möjligen något med ditt andra inlägg att göra? Flört

mumsikoff
0

Tack alla, man blir ju verkligen stolt!

#9 Kanske det du ;)

Sewena
0

Hmm, det är inte lätt att bli gammal!! Jag blir ännu äldre i januari, då Wera får barnbarnsbarn…men ska man tänka så ja då finns det nog äldre här på forumet.Cool

Grattis iallafall…intressant att följa utvecklingen sen..Glad

AnneAlva
0

Oh, fine Charlie, vilka söta bebisar han fått! Gratulationer från mig och kissarna!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RexPect
0

Vilka Mumsisar!  Under 18 och farmor..inte illa jobbat!

[catze]
0

grattis!! vilka små ullisar Kyss

Aje-T
0

Grattis, vilka underbara teckningar de verkar ha!

smirik
0

Grattis til nya titlen och charlies små bebisar

RacerDonnans
0

Gullegosingen då (det säger allt!)

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

emiya
0

Grattis till de små! Så söta!

Hua, nu drar det i kattungetarmen igen……:)

Anna77
0

Grattis!! Vad vacker Lotje var! Söta bäbisar, men det är klart med så fina föräldrar så!

Medea
0

Åh, vilka underbara små söt-korvar! Ska bli spännande att se dem växa upp. :)

Clee
0

Gratulerar - roliga teckningar också! Skumt förresten, jag hade fått för mig att han bodde i Finland från det där gamla cornish rex-forumet som fanns ett tag. :) Holland är trevligt har jag hört, dock!

mumsikoff
0

Åh, tack allihoppa för era gratulationer! Jag har hälsat Adrienne, Charlies ägare och kattungarnas uppfödare alla era snälla ord.

#21 Jo, du har så rätt så, Charlie vistades en kort tid i Finland, men pga olika omständigheter fick han efter ett tag flyttade han med vår hjälp till Holland där han har det mycket bättre idag.

mumsikoff
0

Fler bilder på bebisarna har kommit via mail, dem är nu en hel vecka gamla. Jag bara älskar färgteckningarna.

mumsikoff
0

och en till på en utav svarta bebbarna som sträcker på sig

mumsikoff
0

och sist men inte minst, hur sött kan man sova egentligen?

chikan
0

Ååå! Så söööta små skrottar. Blir alldeles kär. Hur många katter var det nu igen man fick ha? Oskyldig

RexPect
0

#26 tänkte det samma….Men som jag ser det förekommer det ju en eller rent av två Damatiners i kattkullen och dom räknas väl inte …eller……

chikan
0

#27 Smart! Det är klart att de inte räknas som katter. Dalmatiner är ju hundar! Räcka ut tungan Mumsikoff - det är bara att skicka hit några små fläckiga sötnosar.

RexPect
0

#28  Det här är som min bantar-devis att gratis godis inte räknas. (och inte fria drinkar..)

chikan
0

#29 Hahahaha! Detta ska genast börja tillämpas. Vilken tur att jag är bjuden på fest av jobbet på fredag!

mumsikoff
0

Tack, ni är bara för gulliga! Och små korvar är verkligen inte katter, tycker inte jag heller :) Kanske, kanske, kanske att en av dalmatinerna hamnar i Sverige tillslut….

Rexann
0

Grattis! Förstår att du är stolt!

RexPect
0

Jag har ju varit på väg på korv-kram till dej massor av gånger, men alltid är det nåt ivägen. Risken är ju att jag går hem med en korv i fickan….

URgulliga!