Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 393 ggr
pallemaxwell
0

God Morgon 12 December

Nu är vi halvvägs till Jul. Helt knäppt vad tiden går fort. Har inte alls kommit i jul stämning än. Men det kommer väl.

Ska strax till jobbet. Ha en bra dag alla.

cherish
0

Gomorron! Ja tänk - om 1,5 vecka är det faktiskt julafton!!! :) Har några klappar kvar att ta hand om och sen är det inslagningen kvar! :) Det ska vi ta nästa vecka på kvällarna, spela julmusik och dricka glögg när barnen lagt sig …. måste försöka få lite julstämning. Vi har iaf snö, det hjälper till! :)

Ha det så gott idag allihop!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Dolleminas
0

Håller med ovanstående, har sån förkylning i kroppen så man blir alldeles matt… Har två förkylda barn också, fast den äldsta valde skola iaf. Har ett berg av tvätt igen(!!) som jag måste göra nåt åt.

Kissan hoppas jag inte smittade ner dig igår…

Ni som är pigga, ha en bra dag, vi andra krya på oss!!

RacerDonnans
0

Här har vi -18grader idag. Brrrr. Jag är totalt slut i kropp och knopp. Vet ej om jag har något "skit" i kroppen men nu gör jag bara det absolut akuta (som ger fullt upp ändå tyvärr då jag skall hinna med behandlingar, träning och familj också). Jag har två inlämningsuppgifter att göra i skolan varav en skulle ha varit inne 30 nov. Får snart "panikångest" om jag inte får tid över att sitta några timmar med dem snart. Sover dåligt då man vet att man har saker man borde gjort som inte är gjorda…………………………

Måste få allt klart till jul så man kan få koppla av ett tag då.
Till er alla önskar jag er detsamma som jag en solig fin dag men varmare än hos mig!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
0

God morgon. Julstämningen vill inte infinna sig. Kan bero på att det inte finns någon snö. Det har nog varit kanske kallt i natt då de bilar som står kvar på parkeringen är nedfrostade, men knappast 18 grader - usch.

Sköt om er idag

Eine
0

God morgon alla! Här är ljuvligt svalt ute, och jag ska göra saffranspannkaka till kvällens styrelseträff, den sista före jul.Jag får säkert hjälp av en katt att blanda och fixa, han vill så gärna vara mitt i smeten bokstavligt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

EvaG
0

I dg har det varit en jättehärlig dag.
#3 Du bör varva ned lite även om julen närmar sig.

Ska lägga mej tidigt och läsa en bok som heter Banken. Kanske man kan få lite tips om hur man ska få mera pengar.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Fritz
0

Idag har jag varit o gosat med lite kattungar som är 5 veckor på söndag, dom är så goa.

I helgen så hade vi inbrott så jag har varit inne och läst lite men inte orkat skriva. Men nu är jag på banan igen…

Ha en bra kväll alla!

emiya
0

Varit på två julavslutningar idag, så nu är jag trött! Skulle hjälpa till att duka av borden ikväll och ramlade raklång på golvet! Bara två tallrikar gick sönder som tur var.

RacerDonnans
0

#6 Tack för omtanken. Skall försöka göra det snart. Nu skall jag sova en stund innan det är dags för Lucia. Har haft sista styrelsemötet för i år med "facket". Vi hade julmiddag på ett av de underbaraste ställen på jorden inför jul. En gammal, gammal upprustad loge med riktig julstämning. God mat och trevligt sällskap av styrelse och nya medlemmar för året. Känns dock skönt att det är avklarat.

God natt!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.