Phoebes "make" avslöjas
Nu släpper jag hemligheten, som för en del inte är så hemlig då några vet och andra luskat fram informationen själva … ;)
Bilder och uppgifter finns på www.shaneequas.com men jag kan berätta att pappa kallas för Spike och är crememaskad med vitt. Han blev Champion i helgen så jag säger Grattis till Metsäkansan som fött upp honom (kram Tuuli!!!) och till Sanna som äger honom. *ler stort*
Phoebes mage växer och växer … finns nån bild på henne där hon ser FET ut … hur många tror ni bor därinne ….? Ska lägga mig nu men ska ta bild imorgon på magen så får ni gissa sen … :)
Nattis!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Fin grabb .
Stolt ägare till tre La permer

Riktig goding

..snygg..ja lite färgblind var jag ju..rödmaskad…men helt fel var det ju inte….hi hi…röd el creme..svårt att se skillnad på foto..spännande att se bebbarna sen..tja kan det bli fyra…

snygg kille är det och jag gissar på 5 st
Han är verkligen vacker Spike men det vet du ju redan att jag tycker! ;) För att va snäll så gissar jag på ett 'lågt' antal, 5. Tror dock det kan bli fler!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Åhhhh… äntligen! 
Han ser jättefin ut!!!
Så spännande det ska bli att se vad det blir för småkrullar.
När är de beräknade att komma?

Jag kikade in på hemmisen… mitten av Januari!
Det är ju inte så länge kvar det!
Jag gissar på 5 stycken!
Hmm hur var det vi sa… sådär 6-7 stycken va….
, krama om henne från mig!!!

8 =) Om hon brås på sin mor.. *Fniss* Vi får stödmata i skift…. Nä men 6 st är det säkert!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Oj så ni skräms!!!! Har ikväll försökt fotografera henne men endera sträcker hon sig så hon blir smal el så kryper hon ihop så hon blir tjock …..!!! Får ingen bra bild …. :( Men två blev det iaf … här är första bilden.
www.shaneequas.com
Här kommer andra bilden. Hon väger förresten 3 kg idag, har gått upp 100 g sen i måndagskväll då vi vägde henne. Men så har ju magen blivit rundare sen dess oxå …. hur mycket går de upp ungefär ….???!!
www.shaneequas.com
Superfin pojke (och jo jag gissade så klart rätt ;-) ) och härliga hallon! Spännande är vad det är!