Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 743 ggr
cherish
0

Phoebes "make" avslöjas

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu släpper jag hemligheten, som för en del inte är så hemlig då några vet och andra luskat fram informationen själva … ;)

Bilder och uppgifter finns på www.shaneequas.com men jag kan berätta att pappa kallas för Spike och är crememaskad med vitt. Han blev Champion i helgen så jag säger Grattis till Metsäkansan som fött upp honom (kram Tuuli!!!) och till Sanna som äger honom. *ler stort*

Phoebes mage växer och växer … finns nån bild på henne där hon ser FET ut … hur många tror ni bor därinne ….? Ska lägga mig nu men ska ta bild imorgon på magen så får ni gissa sen … :)

Nattis!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

MonicaLagerquist
0

Fin grabb .

Stolt ägare till tre La permer

majsan
0

Riktig godingSkrattande

A-M.H
0

..snygg..ja lite färgblind var jag ju..rödmaskad…men helt fel var det ju inte….hi hi…röd el creme..svårt att se skillnad på foto..spännande att se bebbarna sen..tja kan det bli fyra…Glad

smirik
0

snygg kille är det och jag gissar på 5 st

kissan78
0

Han är verkligen vacker Spike men det vet du ju redan att jag tycker! ;) För att va snäll så gissar jag på ett 'lågt' antal, 5. Tror dock det kan bli fler!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

KaCee
0

Åhhhh… äntligen! Flört
Han ser jättefin ut!!!
Så spännande det ska bli att se vad det blir för småkrullar.
När är de beräknade att komma?

KaCee
0

Jag kikade in på hemmisen… mitten av Januari!
Det är ju inte så länge kvar det!

Jag gissar på 5 stycken!

Dolleminas
0

Hmm hur var det vi sa… sådär 6-7 stycken va….Flört, krama om henne från mig!!!

Natali
0

8 =) Om hon brås på sin mor.. *Fniss* Vi får stödmata i skift…. Nä men 6 st är det säkert!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

cherish
0

Oj så ni skräms!!!! Har ikväll försökt fotografera henne men endera sträcker hon sig så hon blir smal el så kryper hon ihop så hon blir tjock …..!!! Får ingen bra bild …. :( Men två blev det iaf … här är första bilden.

www.shaneequas.com

cherish
0

Här kommer andra bilden. Hon väger förresten 3 kg idag, har gått upp 100 g sen i måndagskväll då vi vägde henne. Men så har ju magen blivit rundare sen dess oxå …. hur mycket går de upp ungefär ….???!!

www.shaneequas.com

Clee
0

Superfin pojke (och jo jag gissade så klart rätt ;-) ) och härliga hallon! Spännande är vad det är!