Planerad parning i början av 2008
Vi planerar för parning i december/januari mellan
S*Magicbrook uptown Girl CRX sf02
&
CH Joschka Van Queensland CRX d33
Färgutfall är:
Haner: svart, blå röd & creme med/utan vit
Honor: svart, blå (också som sköldpadda) röd & creme med/utan vit
Även möjlighet för maskad och smoke

Lycka till med den..Kommer att bli intressant

Roliga planer! :) Vad blir stamtavlan?

#1 tack tack ja vi är också spända på vad som kommer bli
#2 ju själv klart det ok, Iris skall åka till Joschka om det annars passar damen att börja löpa. Nu har hon tok löpt gennom p-piller sendan i somras och då vi tar henne av dem händer ingenting. Tror hon mobbar sin otåliga matte lite 
#3 Tack den kommer se ut såhär
#4: Ah, älskar de linjerna! Tror tyvärr att mamman är väldigt naken, kan det stämma? Känns konstigt dock eftersom väl hennes föräldrar i sin tur har bra pälsar. Pappan har ju helt otrolig päls och mamman har gett superpälsade avkommor så förhoppningsvis är det inget med vidare hårt genomslag. Bor Joschka hos sin uppfödare?

#4 vilken mamma, Joschka's? det vet jag inte, fast dem bilder jag har sett har hon varit fullpälsad även om hon inte har världens tjockaste päls kvalitet. I alla fall inget jag oroa mig för när jag tittat på hennes avkommor 
Joschka bor hos sin uppfödare i Holland ja, så det blir en liten resa men det är värd det för jag gillar verkligen också dessa linjer och sen är han världens snällaste gentelman vilket också betyder ohört mycket för mig. Temperament är och blir alfa och omega i min uppfödning.

Den killen och Iris otroligt häftiga look och höga ben,,Iris är en liten favvo hos mig,