Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 203 ggr
smirik
0

Abbe billigt till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fin trevlig och snäll städande katt söker nytt hem omgående.

Hämtas i sopprummet på lilla kvarngatan Flört

Ps. bilden viser hur fint Abbe städar

Eine
0

hahaha Vilken filur! Du kanske vill skicka upp honom till mig?han och HP skulle få roligt tillsammans….

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

smirik
0

#1 han kommer med swebuss på en gång Flört

Dolleminas
0

Man skulle kunna tro att min Alma varit med på kalaset…Skrattande

LinusCRX
0

Jättefint städat Abbe! Skrattande

Eine
0

ok jag väntar…Skrattande

lockar
0

Tänk vad hjälpsamma katter är.

AbigailGabble
0

Haha! Jag fick hjärtat i halsgropen när jag läste rubriken (jag är ju lite kär i Abbe), men nu förstår jag VERKLIGEN varför ni säljer honom billigt. Skrattande

[catze]
0

skicka honom till mig! han och alec skulle bli ett riktigt bra radar parSkrattande

chikan
0

Haha! Ja, säg den cornish som inte driver Matte och Husse till gränsen när det gäller tålamod. Hihi.

[Silkwaves]
0

Posta honom till mig genast !! Han passar utmärkt med de övriga åtta !!

aggeelin
0

Här finns visst många som är bra på att städa! Jag kan bidra med Maxen trädgårdsmästare, om det är någon som vill ha sina blommor utgrävda och jord utspridd över stora ytor…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JohannaK
0

Hahahah! Go Abbe!!

smirik
0

Jag tror det kallas lymmel ålder och han var väldig tyst på väldig länge. Vanligt vis pratar Abbe lika mycket som en siames så vi borde ha anad ugglor i mossen. Man kan ju inte annat än älska dem ändå  Skrattande

Jag vill se fler bilder på "olyckor"

Lullan1
0

Åh så fint det blir! Har han lärt sig all det där själv? Flört

smirik
0

#14 ja det är ju ett mysteriumkanske de t är en "kille" grej? Flört

emiya
0

Ja, se de där cornisharna……!Skrattande

Linda357
0

visst är det härligt med katter som hjälper till att städa hemma

Eine
0

mina värsta olyckor har jag inte bilder på.Inte när en hankatt kissade i min bästa stekgryta(good bye gryta!)Inte heller finns bilder på när gardinstänger med gardiner, rasar i golvet, etc etc.Det är gulligt med katter.

pallemaxwell
0

Galet roligt Skrattande Mina katter är ju ena riktiga mönsterkatter….men jag skall väl inte säga för mycket

EvaG
0

De är underbara våra katter

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Aje-T
0

Men Abbe då! Så skulle mina små lamm aaaaldrig göra, harkel…

smirik
0

#21 då ska du nog passa på dem inte ser bilden och lär sig Flört

Eine
0

hmm smirik, nu när så många vill ha Abbe skickad till sig, så kanske du bestämt dig för att behålla honom?Glad

smirik
0

#23 ju det blir nog så Flört mattes bebis kan man ju inte skicka i väg även om han är jobbig i bland

chikan
0

#24 känner igen det där… det går nog inte många dagar i följd utan att jag verkligen undrar varför jag behåller kattskrället som bara ställer till med hyss (syftar på Fuffens). Men sen är han så där gullig och gosig som bara han kan och då är allt glömt och förlåtet på ett ögonblick!

aggeelin
0

Min erfarenhet är den att ju charmigare katt… desto mer bus… Och ju mer jag älskar katten kan jag överse med busen, fast det är jobbigt. Skrattande

Hade en gång en exemplarisk katt som inte gjorde ett enda bus, han saknade helt charm… (fy på mig… )

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mona22
0

det såg ju snällt ut. det är väl bara rulla upp rullen igen ;). min ena kisse river sönder pappret och springer runt i hela lägenheten med det .hushållspapper och toapapper är bara att gömma när vi åker hemifrån.

AnneAlva
0

Haha, vad fint han har gjort det. Skrattande Ni får skruva fast allt icke redan väggfast, fast det vete katten hur man skruvar fast toapappret… Fundersam

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

A-M.H
0

Ha ha ha ha..Abbe..snygga ..stygga favoritpojken…Cool

smirik
0

#25 ja så precis är det ju. Abbe plockade just julpynt ner och när jag skällde på honom fick jag massor pussar sen hade jag glömd allt om att vara arg på honom. Kyss

Fast just nu är han verkligen en provning. Iris är en ren ängel jämfört med honom, undra om det verkligen är en "kille grej"?