Vill bara gratta
Hermi (S*Djäknens Hermance) som idag på Nobeldagen fyller tio år!
Minns så väl denna dagen för tio år sedan när Eine ringde och meddelade att min lilla bruna hona var född. Ja, jag hade tingat Hermi redan innan hon var född! :))
Däremot fick den lilla gumman en konstig start i livet, hon stukade en tass och hon fick en böld därbak som skrämde Eine, vilket föranledde ett omtalat veterinärbesök……. Om det kan ni läsa i en annan tråd här på forumet (- vet inte hur man länkar dit - kanske Eine kan?)
Idag är Hermi en stillsam missa som gillar att ta det lugnt och helst vill ligga i mattes famn när nu matte sitter still nångång!
Grattis, lillgosa!
Här är länken till tråden om Hermis start i livet.
(Infogat av La_Joz)

GRATTIS..Jag läste den historien och blev riktigt gripen..
GRATTIS PÅ 10 ÅRS DAGEN
ni får ge henne en liten nobelsupe idag dagen till ära..
Grattis!!
Grattis från vällingmatte !
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis!

Hermi niger och tackar för era grattishälsningar!
#1 Hennes nobelsupé blir en tvårätters Sheba i kväll och möjligtvis lite mjölk till efterrätt!

Grattis Hermi!! Ge henne en ordentlig puss på nosen ifrån oss, speciellt ifrån Mistie. (Kommer inte ihåg om Mistie var snäll mot Hermi, men om hon inte var det så låter hon hälsa att hon ångrar allt elakt hon eventuellt har gjort och att hon önskar Hermi en trevlig födelsedagskväll).

Grattis, grattis!! 10 år är en riktig jubilar!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#7 Mjaaaaao, Mistie är väl förlåten, då! Hon var inte så snäll alla gånger…… men OK, det är glömt nu!
Grattis! Inte dumt att fylla år på Nobeldagen. Flaggan i topp på alla ställen i landet och serveras fin middag också 
Gratta från mej.

Grattis Hermi, tänk att fylla 10 år, det är verkligen en värdig ålder. Berättelsen om hennes knöl är verkligen underbar, vilket lyckligt slut det blev för alla. Hoppas hon lever och får vara frisk i måååånga år till!

Grattis till Hermi på hennes 10-årsdag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.