Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 708 ggr
Lullan1
0

God morgon 10 december

God morgon!

Jag är på väg till jobbet, väntar bara på att resten av familjen ska göra sig klara.

Jag är helt slut efter helgens jobb i den nya lägenheten, inte fick vi upp en endaste liten tapetvåd heller… Vi hann inte… Underarbetet tar verkligen hur mycket tid som helst!!! *panik* Vi hade ju tänkt att vi skulle klara av alla rummen innan vi flyttar in, men vi har knappt hunnit 2 rum i helgen… *suck*

Hoppas att ni får en bra dag!

pallemaxwell
0

god morgon alla. Sitter och försöker äta frukost men är lite för trött känner jag. Här hemma är det katt race som gäller. Ha en bra dag alla.

majsan
0

Tack Dendrobiums för att du ringde mig lite över halv åtta..Jag fattar inte varför klockan inte ringt..Men nu hann barnen i tid till skolan iallafall..Villken tur..Fast jag är helt veck i huvudet..Blir så fel när man måsta stressa..

Ha en bra dag alla…

Mewz
0

Suck.. Ännu en morgon med morgontrött make Skrikandes

Fattar inte att det ska vara så svårt att stiga upp… Jag bor i ett getingbo där mitt glada morgonhumör tyvärr inte verkar ha ärvts av någon av barnen heller *suckar*

Real stupidity beats artificial intelligence every time

Daniella
0

God morgon

Idag ska jag träna i gymet med min sjukgymnast. Det ska bli kul. Sen ska jag sova lite närr jag kommer hem. Är vaken på nätterna för att umgås med min katt som gömmer sig på dagarna & kommer fram på nätterna & sjunger. Det är så fint. Man kan ju tro att hon löper men hon är kastrerad så man kan bara sova på morgonen. Jag tycker det är kul att umgås med henne. Hon är helt underbar.Glad

Dolleminas
0

Gomoron, här siinglar snön lite sakta ner (det är runt 0.an) men det blir väl regn igen "som vanligt", själv har jag åkt på förkylning (har råkat ut för det precis runt lucia de sista 6-7 åren…) ska försöka fortsätta upp gardiner och städa ändå… annars blir det väl aldrig gjort…

#3 Sura barn på morron känner jag igen, är själv ingen morronmänniska men kliver ändå upp med hyfsat bra humör Skrattande

MariaT
0

Ja, godmorgon vet jag inte. Min son kom hem från skolan och har antagligen vinterkräk sjukan Skrikandes Så nu är det bara att hållas hemma och se vart detta tar vägen. "skit, skit skit"
Håller tummar för att det är något annat men tyvärr går det både på min dotters skola och på min sons.

Sen har jag fått två löphonor härhemma, jättebraGlad Om det inte vore för att dom hellre försöker para sig med varandra än att försöka med min hane, han får vara utanför Generad

Leffe
0

#0 Hoppas ni snart blir klara
#2 Det finns knappt något värre än att behöva stressa när man sovit för länge och hårt
#3 Det ÄR svårt att gå upp
#4 Håll katten vaken på dagen så vänder den på dygnet så småningom och sover på nätterna
#6 Två löpande honor är nog för mycket av det goda för hanenGlad

Sköt om er när ni väl vaknat till liv

emiya
0

God middag! Mulet ute, men plusgrader. Tvättmaskinen går, katterna har lagt sig till rätta för eftermiddagsluren.

Ska strax gå till banken, bara betala, betala….. suck!

Eine
0

God morgon.I natt har katterna pillat med min telefon så att ett chip kommit bort! Hur i hela världen betedde de sig får att fixa det? Jag miss-tänker HP som är den mest påhittiga..Nå, min telefon är totalt död,jag ska köpa en ny..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

majsan
0

VAA.. Misstänker du HP..varför,,hon är och har väl alltid varit en liten timid och väluppfostrad fröken..Flörthihi

Leffe
0

#9 Det är oftast den man minst anar. Vem ser mest oskyldig ut?

LinusCRX
0

God natt alla! Hoppas ni har haft en bra dag idag. Själv ska jag gå och lägga mig nu med ett leende på läpparna. Kvällens ridpass var ett av de bästa jag har presterat på år. Det kan jag leva länge på :o)

pallemaxwell
0

God Natt, i morgon är det julbord med jobbet som gäller

Eine
0

#10 hon är tekniskt intresserad(läs dj*a smart brud) också, du glömde säga detKyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

EvaG
0

God natt. Nyss hemkommen från arbetet.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Aje-T
0

He he, Eine vi brukar alltid skylla på HP på jobbet, så det måste vara hon! HP = Hewlett Packard

Inlägget är låst för nya kommentarer