Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettavel-genetik-och-uppfödning
Läst 268 ggr
Leffe
0

En "riktig prinsessa"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Sessan, en helt fantastisk Cornish Rex på snart två år. Hon litar tillfullo på mig. Vad jag än gör med henne så tittar hon inte på det jag gör med henne utan hon tittar på mig. Om inte husse reagerar så är det inget farligt han gör. Tittar jag på teve ligger hon på teven och kollar mig. Sitter jag vid datan så sitter hon på hårddisken och kollar mig. Går jag förbi henne när hon är på t ex klätterställningen, och inte bryr mig om henne, så känner jag alltid en tass i ryggen. och vänder jag mig då om ser jag hennes ögon. "Du glömde klappa mig". Hon är social, kelig och vill ha uppmärksamhet av alla som kommer på besök.

Hon är en helt otrolig katt som jag ska låta para. Och det roligaste och mest spännande är att hon är en sammankoppling av de två linjer jag hållt på med sedan jag började avla. "Prinsessans" riktiga namn är Skvadronens Faye Dunaway

Catwoman
0

Låter toppen. När tänker du para henne. Klart intresserad av en kattunge efter henne.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

AnneAlva
0

Lilla söta sessan, hon låter som en riktig dröm för vilken husse elle rmatte som helst! Lycka till med den förestående parningen!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Leffe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

"1 Det blir under våren/sommaren 2008 om allt stämmer. Här är en till bild på henne.

Lullan1
0

Hon verkar vara en riktig toppenkatt din Sessan!

chikan
0

Vilken härlig tjej hon verkar vara lillgumman! Lycka till med parningen.

Aje-T
0

Oh så näpen man kan vara! Hon verkar vara en riktig liten drömprinsessa som lindar husse runt sin lilla tass….

smirik
0

En riktig ljuvlig prinsessesa du har där leffe

Eine
0

En riktig skönhetsmiss-e du har där!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
0

Jag har ju träffat prinsessan och hon är ljuvlig!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

emiya
0

Vilken sessa! Så fin!

LinusCRX
0

Hon underbart vacker Sessan! Härlig färg!

EvaG
0

Hon är något speciell denna underbara katt. Har haft äran och träffat henne några gånger.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

[catze]
0

jätte vacker hon blir nog en jätte bra moder till sina eventuella ungarGlad