OT: Visst är det skönt!!
Visst är det skönt med ett forum man kan rikta "alla" sina funderingar på? Jag tycker det, ibland får man tips ibland får man en tankeställare och för det mesta en massa "aha upplevelser" (så känner jag iaf) Det som jag tycker är bland det roligaste är att här på nätet blir alla så nära intill en fast man i verkligheten inte ens alls bor i samma landsände många gånger (om ens i samma land..)
Detta är mina spontana tankar, antingen så skummar ni förbi eller inte, vilket som för min del , men jag vill rosa alla sajtvärdar och sajtmedarbetare för deras kanonjobb!!!
Instämmer helt o hållet!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Just precis så är det. Allt från hur dagsformen på mig själv är till bilder på mina små skyddslingar till oroliga frågor om diverse saker som rör kissarna.
Heja oss!
Härligt att komma hit och läsa och skriva och få råd! Håller helt med ovan talare. Man känner sig alltid välkommen!
Vilka härliga funderingar du har Dolleminas! Det är alltid roligt med lite uppskattning, och vi alla behöver höra att vi är duktiga, för det ÄR vi! 
Det är vi medlemmar på sajten som gör den till vad den är, det är vi som bestämmer klimatet här!
Tack alla medlemmar som bidrar till en sån fin och trevlig sajt!
Tycker oxå att det mesta är toppen här.
Det ska ju vara ett trevligt ställe att ventilera det ena eller andra på, och det är det!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Jag instämmer helt och fullt med ovanstående! Det skulle vara en katastrof om sajten lades ner - eller hur?
Min gubbe läste på Raggare iFokus att de söker en ny Sajtvärd, annars får de lägga ner. Hoppas verkligen att ni värdar här på CRX iFokus orkar ett tag till! Ni är guld värda! Och alla som skriver här är jättetrevliga! Kram på er!
Jag har haft stora planer att när jag skaffar eget så kommer en cornish till mej. Genom att läsa här på forumet har jag bestämt mej till 100 % att det blir en cornish. Fortsätt ert fina arbete här. Det är en bra propaganda för rasen.
Var positiv -må bra

Kan bara instämma! Det är verkligen helt otroligt att man till och med kan bli vänner och träffas irl också. Det är så himla kul att träffa så många av er på utställningar, det känns som om vi känt varandra i evigheter. Och det är verkligen en stor trygghet att kunna vända sig hit med frågor och funderingar.

Måste ju bara säga en sak. Det är alla medlemmar tillsammans som gör sajten till vad den är. Leffe är en grym Sajtvärd, och jag beundrar verkligen hans kompetens och engagemang! Det behövs en Sajtvärd som är drivande och kunnig, och vem är då bättre än Leffe?
Men vad hade sajten varit utan alla medlemmar? Hade det bara varit Leffe och vi Medarbetare som var här, så hade det ju inte funnits en Cornishrex.ifokus. Det är vi alla som bidrar till en informativ och trevlig sajt om en kattras som ligger oss varmt om hjärtat. Så, keep up the good work!
Så, emiya, du behöver inte vara orolig för sajtvärden eller oss Medarbetare. Så länge vi har engagerade och intresserade medlemmar så kommer cornishrex.ifokus att finnas kvar!

#10 Det låter betryggande!