Jag vill se...
… massor av bilder på kattungar!!!
Släng in alla kattungebilder ni kan hitta i denna tråden, så vi får se på alla dessa ljuvliga krullbebisar i mängd! 
Ja då kastar jag ut den nyaste bilden på min kommande gosgris, S*Mobackens Baby Belle
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Nu är inte Chino en krullis men kan inte låta bli att lägga in en bild när han var ett litet skrutt!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Lullan1 är du kattungesjuk!? 
#14 *hrm* Nädå…
Men jag kan väl få titta? *ler*
Mer bilder!!! Ös på bara!

Här kommer en bild på lilla Neffi (S*Godreign's Nefertiti) som vi kommer behålla hos fodervärd från denna kull. Är hon inte söt så säg? 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Och här kommer hela gänget!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
ohh vilka underbara sötnosar
blir bara så sugen på en egen unge snart…
Det här är en av mina favoritbebisbilder. Det är vår lilla Maya när hon bara var några minuter gammal,
Och alla tre syskonen i vår senaste kull Anthon, Bubbly och Maya. Här är dom 5 veckor gamla.
Vilka ljuvliga bilder!
Mera mera!!! 

Sture 6 v.. då undrade jag vart pälsen var ;) när jag såg honom! men den fanns ju där sedan *ler*
en till på sture 7-8 veckor gammal hemma hos Eine

Åh vilka fina bilder! Jag älskar att se på små runda bebismagar, undrar om man någonsin kan se sig mätt på nåt så sött?
Aragon är gudomligt söt, om man kan säga så om en liten kille……

Men åh vilken kattungebomb det blivit, kanske måste titta ut någon av mina favoritbilder också.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#52 Ja! Visst är det härligt!!! Leta gärna upp ett par bilder och lägg in här du också!