Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 435 ggr
RacerDonnans
0

Segerns sötma! Bilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tja kan ju inte låta bli att lägga ut några "skrytbilder" från helgen.
Börjar med en talande bild på Evita med sin BIS avelshona pokal.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Linda357
0

Ja då är det bara att gratulera, klart man ska skryta lite,  det är ju inte varje dag som katten tar hem en pokal.

MonicaLagerquist
0

Så vacker hon är.

Stolt ägare till tre La permer

RacerDonnans
0

Stolta Stacie som denna gång blev utan vinst pussar lite på mormor Candy som poserar (med avklippta öron) med sin Grand Internationell Champion kokard.

Dragonrebell
0

Hihihi…GRATTIS! VAD KUL!!! HIPP HIPP HURRA!!!!!!

RacerDonnans
0

Sist en där jag ställt min BIS uppfödning till vänster om Candy.
Hoppas på att få chans att visa upp Harmony också framöver som tyvärr blev kvar hemma denna gång. Hon har blivit så fin gumsan och jag lovar er bilder på henne framöver.
Dessa är de stora vinsterna. Hade ju hoppats lite mer på Heman men han fick ju så hård konkurrens härifrån från Mischa och Maya och hur det gick vet ni ju efter resultatlistan. Får väl vara nöjd i alla fall över hans Ex1 och se fram emot fler utställningar eftersom han var så underbart cool!

Ni får ursäkta Evitas stirriga ögon här.

RacerDonnans
0

#1 Tack, nej det är ju inte det. Kan ju säga att jag beklagat mig lite (halvt på sk'mt) bland mina närmaste då jag brukar ha vunnit BIS bara på utställningar som inte har pokaler.
Nu har jag äntligen fått min två första BIS pokaler!!!!

#2 Tack Monica. Tyvärr klippte jag ju av öronen på henne men du vet ju hur hon ser ut efter att du så gulligt tog emot henne och skötte om henne så fint i våras. Får än en gång tacka för det och Aro är ju lite delaktig till hennes vinst då två av avkommorna som bidrog är efter honom.

#4 Tack!!! Tänk, trodde faktiskt du visste det redan men vi har ju faktiskt inte talats vid på några dagar.

ScatCat
0

Grattis! Har du prövat med skumpa (el dyl) i bägaren Glad ?

RacerDonnans
0

#7 Tack igen!
Nej ingen skumpa blev det tyvärr. Hade inte vågat förbereda en flaska inför helgen (fick för mig att det kunde gå bättre om jag inget förberett) och hem kom jag inte förrän mitt i natta.
Hällde dock en skvätt aloe vera juice i den till Evita som älskar det.

[Wiveka]
0

Grattis till de fina vinsterna!!

Natali
0

Grattis! Roligt! Vad glad jag blir för dej!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MartinaH
0

Vad roligt med de fina resultaten! Stort grattis från mig också!! 

Fick rapport från mamma också, men jag hann läsa det här innanFlört

chikan
0

Grattis grattis till finfina vinster! Men har man tjusiga katter så har man. Glad

Medea
0

Grattis igen! Och vilka fotovänliga katter du har, sådär stilla skulle mina yrväder aldrig ligga… Fundersam

Eine
0

Stort Grattis!Fint resultat, du är väl jättestolt!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinusCRX
0

Super Duper grattis! Vad roligt att utfallet blev sp bra av helgens utställning. Roligt att träffa dig och alla dina skönheter!

RacerDonnans
0

Tack alla!
#14 Ja visst är jag stolt över mina raringar.
lite kul att det var mina gamlingar som bara var med på ett hörn som fick glänsa denna gång. Stacie har haft så många framgångar men denna gång blev hon "bara" Ex2:a (kanske inte så bara ändå då domarna påpekade att båda höll EC klass även om hon blev utslagen denna gång).

#15 Det var jättekul att träffa dig också äntligen. Lördagen var ju inte lika ljus som söndagen men jag är helnöjd. Detta var Candys sista chans på titel och den tog hon. Oavsett hur det gått hade hon blivit kastrat efter denna utställning så visst känns det härligt att det blev titel.

kissan78
0

Stort grattis till dina tjusiga kissars framgångar!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Lullan1
0

Grattis!!!

Dragonrebell
0

#5 Jag tycker att Evita ser stolt ut i den där posén!

[catze]
0

Grattis!! så vacker hon är vilka ögon jätte snyggGlad