Bebisbilder!
Skapar en ny tråd så ingen missar 
Färgen på den ena dilutionerade får jag vänta med att bestämma.. den är lite lurig. Korten gör det inte helt rättvisa heller. Men min mor, som inget vet om färger på katter, såg klart och tydligt att hans färg var något "varmare" än den som är solklart blå. Men å andra sidan finns det så många skfitningar av blå och lila.
Men, se och njut på mina små söta gryn! 
Helt underbara småskruttar
. Nu blir jag alldeles bebissugen igen.
Tortyr. Vilka gosingar men kan inte se för många. Vill ha. Jättefina
Åh vad söta de är! Gosingar 

Gullegullegull!!! Jag tror det är två blåa men ska bli kul att se dem när de blir större! 

Sötnosar, vilka fina huvuden och stora öron de verkar ha!
Jag tror också på två blå…
#9 Små dumbo:sar 

Vilka fina.

Det var det jag tänkte…..man blir ju helt såld! Vilka fina färger!!
Små söta missar, eller vad heter det när det är pojkar? Charlie hälsar så mycket till er alla!
(Charlie har varit bekymrad för matte har varit borta över natten, så han var alldeles till sig ikväll när jag kom hem)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

…milda makter….puss…puss…ser ut att ha fina profiler o starka hakor redan nu….hi hi… o pojkar…jag ääälskar pojkar…
….tur man har fullt hemma….så tanken inte ens kan "födas"…

Åhh vad mysiga. Vilken härlig färgkombination det är!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Åh vilka sötingar! Tror som AnnaS att det är 2 blå, men det är svårt att se på bilder med blixt…
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Oj, vilka fina killar! *betuttad*
Jag tror som förgående skrivare att det är två blå.
Tack Eine. Den är mycket lik bilden i #16. Det saknar helt klart den där blyertsgrå intensiteten som man ser hos blå, och det är stor skillnad mellan den blå och den här andra. Men, jag ska inte svära på något än, det får visa sig.

Så söta.
Fina beebisar !! Blått är vackert
tror på två blå, men det kan vara bilderna som är missvisande

Vilka grabbar! Tror också på två blå, men vet också hur missvisande det kan bli då man fotar med blixt.

Vilka söta kissekatter!! Håller med ovanstående skribenter..men jag är inte bra på färger. Första tanken som dök upp var blåsilver eller något åt det hållet…men det kanske man inte kan få i denna kombination.
Jättesöta är de iallafall!!!
Gullungar!!
Jag tror på två blå.
Jag fick ju både blå och lila, dock solida. Du kan se bilder via min hemsida www.pontemontes.se

Grattis till pojkarna! Dom ser helt underbara ut

Kära nån vilka gullfjuffsar
jag vill ha fler 
Vad fina dom är.

Ojoj. Gosenosarna då.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.