Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 307 ggr
cherish
0

Phoebe har kommit

Skriver en kortis från Hotell Hamburger Börs i Åbo. :) Phoebe har kommit och har bekantat sig med rummet och oss och jag har precis uppdaterat bloggen på www.shaneequas.com så ni kan se bild på tuttarna där.

Berättar mer när vi kommer hem. Hon är matglad och kelig och ser lite tjock ut om magen när hon sitter. :)

Vi är så lyckliga över att fått tillbaka vår Phoebe och Kmedist - TACK än en gång för din hjälp att få hit henne nu när jag var så däckad i huvudvärk idag.

Sjögången var hemsk och jag var livrädd, sov inte många stunder … därför protesterade nog kroppen ….

Nu ska vi bara njuta med Phoebe i sängarna … Hörs efter helgen!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Dolleminas
0

Åh vilken skön känsla ni måste ha nu…Glad

Natali
0

Åhh vad skönt! Vi höres snart! Kram

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

Nu återstår bara resan hem o sen vänta tills dem föds!! Pussa fibban från mig med!! Hälsa att hon varit såååå duktigt som varit bortrest själv så länge!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

RacerDonnans
0

Underbart! Pussa och krama henne från mig. Jag ser verkligen fram emot att träffas så fort vi hinner när ni är hemma och har slagit er till ro igen (samt att du blivit kvitt huvudvärken).
Hade verkligen önskat dig en resa helt utan värk så du kunnat njuta och uppleva allt, men nu har du ju Phebe gumman hos dig som kan trösta dig så då vet jag att det i alla fall känns lättare för dig.
Tusen kramar och jag önskar er en skönare hemresa!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Lullan1
0

Vad härligt att ni äntligen har fått träffas!

Hoppas att hemresan blir bättre än ditresan!

A-M.H
0

..härligt..trist att du mått så dåligtLedsen..skulle ni inte ha en riktig "vuxenhelg"…hoppas på bättre hemresa…Skrattande