Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 467 ggr
Anna77
0

Gratisprover hemkörda till dörren!

Det plingade på dörren och där stod husse! Nä inte mina djurs husse, för jag är singel, utan husses foder..  Han tyckte Näsan var jättecool! Alla djuren kom fram och skulle kika såklart..så nyfikna..

Jag hade beställt gratis provpåsar och fick dem hemkörda till dörren.Skrattande Fick tre små påsar med kattmat och en med hundmat. Ska prova deras sand med, verkar ju bra. Otroligt smidigt att få sand och mat levererat till dörren. Hunden älskade maten.. hoppas katterna gillar sin mat.

Gå in och beställ ni med; http://www2.husse.com/SE/ 

kissan78
0

Älskar deras koncept, använder sanden här då maten inte riktigt är tiptop (enl kissarna). 'Min' återförsäljare är bara såååå trevlig! Han som jag hade tidigare var också urtrevlig! Är spänd på att prova den nya sanden dem ska börja med. Har just nu 5 hinkar kvar av den 'gamla' varianten så jag får använda upp lite till innan jag lägger en order.

Kul att höra vad dina missar o vovve tycker om maten!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Lullan1
0

Oj, vilken glad överraskning! Undrar om det finns något "Husse" här på Gotland?

kissan78
0

Lullan1; det finns en återförsäljare på Gotland, iaf enl hemsidan. Annars skickar dem med posten om det inte finns. Var ett tag utan o då fick jag det så bekvämt med posten.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Lullan1
0

#78 Tack för informationen! Jag kanske ska ta och kontakta dem för att få ett litet smakprov!

chikan
0

#4 "#78"? *fniss*

Lullan1
0

#5 Räcka ut tungan  Hihi, jag får väl skylla på att jag håller på att packa kartonger och lådor som en liten tok här hemma! Lite knas får ni väl stå ut med Flört

alex1rex
0

Det skall jag prova.

[LillJonna]
0

Hahahahaha! De var kul sagt, jag är inte singel men inte fan är de nån som hämtar kattsand eller kattmat! ;O

Dock har vi i denna underbara stad en djuraffär som för endast 20 kr kör hemleverans ;)

Men, nu ska jag ju flytta, och kommer bo ca 10 meter från porten till denna super braiga djuraffär! :P

Eine
0

Jag har faktiskt en enastående tur.Singel ,utan bil och cykel.Och här finns en bra butik att handla djurfoder i, och som kan fixa hemkörning en gång i veckan.Jag tror att många zoobutiker kan hjälpa med det till om man bara frågar.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora