Gomorron 7 december 2007
Uppe med tuppen trots huvudvärk (tack för all omtanke igår!!) och fixar det sista inför resan. Matsäcken ja …. Har vi tur kommer vi iväg på utställningen i helgen, annars har Kmedist löst problemet med att få Phoebe till oss i Åbo - tack vännen!!! Mycket beror på hur jag mår imorgon när vi kommer fram ….
Åh det är såååå spännande!!! Färja till Finland (har bara varit till Åland tidigare), bo på hotell med maken och bara vara vuxen en hel helg och äntligen få träffa min älskade Phoebe!! Känns helt underbart! Och samtidigt veta att småttingarna är i goda händer hos mormor & morfar och att storbarnen fixar allt med hemmet medan vi är borta. Toppen! :)
Så, jag hoppas ni får en helt fantastisk helg och så hör jag av mig på måndag.
Kram, kram!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Hoppas att ni får en trevlig resa cherish .Själv ska jag snart plocka ihop min och katernas packning och styra kosan mot Oslo.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon! Kan ni tänka er att det redan är 2:a advent! Det går supersnabbt, som alltid när jul nalkas ;)

Tänk om allt regn var snö istället!! Här riktigt öser det ner…,med regn…Man blir ju så deppad o känner inte för något alls..tur att man har lite katter att titta på..
Ha en bra dag o hoppas att ni har bättre väder än Västerås..
Gomorron! Hoppas ni får en trevlig resa Cherish (önskar jag kunde följa med…) hur som helst ute är det grått och blött +3 grader och nu syns bitar av gräsmattan igen
, dock är det mindre is just nu… Fick upp några adventsstjärnor och Ljusstakar igår iaf, har skjutsat de äldre till skolan och nu sitter jag och yngsten och gosar med en avundsjuk kattfröken…
Här regnar det. Trevlig resa till er som ska åka ut i världen. Själv ska jag följa med grannen och grannens katt till veterinären. Idag ska jag fortsätta sortera papper mm i ett skåp. Har bl a hittat mitt autografblock med namnteckningar av Tumba och Gert Fredriksson.
Sköt om er idag.
Äntligen, har jag lyckats hitta tillbaka hit igen. Traggla som bara den igår men fick bara upp "sidan kan inte visas" så jag gav upp till slut och installerade nya Explorer 7…. Hjälp! Det ser helt annorlunda ut… klickade på en mapp jag hade ifokuslänken, men då öppnar den alla länkar i den mappen samtidigt i olika flikar, smidigt förutom att dator hängde sig…. Min man kommer att älska nya Explorer som oftast surfar på flera sidor samtidigt, men lilla jag är nog bara nöjd om jag kommer in här….nog om det 
#0 Ha en trevlig resa! Åbo är vackert och jag kan särskilt tipsa om att se slottet om ni har tid. Bara strosa runt i Åbo är underbart.
#1 Lycka till i Oslo! Hoppas det går bra. Man kanske får en liten rapport när du är tillbaka
#2 viss går det fort
#3 Jag håller med, så man slapp allt slask
#4 Adventsljusstaken är framme här men det gäller att komma ihåg att sätta på den 
#5 Skiner inte solen alltid i Solna 

Det får gärna komma snö Fast inte förens på tisdag när vi kommit hem.
Stolt ägare till tre La permer
#7 Kan få komma lokalt över Nacka , men hålla E18 fri 

Godmorgon
Lycka till nu, Cherish, och hör av dej när du är hemma igen. Hoppas du slipper huvudvärken.
Sonen är lite friskare. Så nu hoppas vi bara att vi slipper. Min far kommer nog i morgon endå. SÅ då blir det saffransbullbak och pepparkakshus bak.
Jag har försökt få in olanering inför nästa år, och det ser ut som om jag kan åka på några utställningar. Dock som assistent då också. Men jag får se.
Ha en bra dag alla.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God eftermiddag..
Kan lugna dig cherish med, att när jag var över till Åbo tisdag-onsdag var sjön lugn, förutom på hemvägen och Ålands hav..Inte var det mycket folk som åkte heller, så det fanns gott om plats överallt.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God kväll!
Här hemma packas det för fullt, i morgon fm får vi nyckeln till vår nya fina lägenhet! Det är helt underbart, det går inte att beskriva 
Snart ska jag sätta mig i soffan och se på Idol-finalen!
Ha en bra kväll!