Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 1314 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-12-06

God morgon. Det var länge sedan jag var först. Hoppas allt är bra. Sköt om er

[Wiveka]
0

God morgon.
Fick gå hem från jobbet igår med magont, illamående, yrsel och domningar i händerna. Så idag är jag hemma och mår fortfarande illa……..

Ha en bra dag!!

cherish
0

Pratade nyss med distriktssköterskan o bad att få byta läkare. Har över 2 år haft en läkare som endera inte är där och har telefontid eller som är fullständigt upptagen och inte svarar på fax eller nåt heller, för självklart var han inte i tjänst nu heller. Nu är jag så less! :(

Har varit hemma i två dagar (tredje dagen idag) pga värk som sjukvårdsupplysningen trodde kunde vara migrän och fick höra nu att jag tidigast kan få komma till läkare på måndag. Det är bara att fortsätta knapra mina Pronaxen i stora doser för ska jag få Immigran måste jag först läkarundersökas. Har jag tur så släpper det här innan måndag och jag behöver aldrig ha så ont igen. Personligen så struntar jag i vad det är - det gör ONT och jag vill få bort det!! Är så fullkomligt less på all värk att jag egentligen bara skulle vilja få slut på det … men det gör jag ju inte då …. Förlåt att jag gnäller …. *skäms*

Försöker tänka på att imorgon får jag åka till Finland ohc på lördag får jag ÄNTLIGEN pussa Fibban igen och pussa hennes rosatuttade mage …….!!!! *ler ömt*

Hoppas ni har en bättre dag idag!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

[Wiveka]
0

Du kan kombinera Pronaxen och Alvedon under kortare perioder om du inte överskrider dygnsdoserna som finns på förpackningarna. Min 16-åriga dotter hade ett sånt migränanfall i våras och fick dessa råd av barnläkaren.

Eine
0

Godmorron! #2 så otroligt jobbigt det låter!Varför åker du inte in till sjukhuset då?Kan de inte hjälpa dig?

Hoppas alla andra mår så bra det går.Sköt om er!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Natali
0

#2 LIlla vänne då! Ring en annan Hälsocentral!

#3 kortare perioder? Jag har ätit Pronaxen, alvedon och Dexofen (tillsammans)  i ett par år nu…..

Själv är vi hemma med kräksjukt barn. Min man är ju också sjukskriven, så vi är hemma hela familjen. De ringde från dagis, att han inte mådde bra. Min man fixk städa bilen sen. Stackars lilla kille. Hoppas han slipper mera.

Vi ska isolera oss ett litet tag då, så vi inte sprider det vidare. Vi skulle ha 40 års middag här åt min mans bror, som fyller år, i morgon. Min far skulle komma på lördag. Så det blir inte av, tills vidare.

Ha en bra dag!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

[Wiveka]
0

Det var ju en barnläkare……..

Anna77
0

OJ vad alla är sjuka, KRYA PÅ ER!!!! #1, 2, 5

Idag grått väder..tråkigt..Ska ut och gå en sväng med hunden och sen krypa ner i sängen och läsa.

Lite deppigt idag…fick inte jobbet, fick besked igårkväll.

Ha en bra dag!

[Wiveka]
0

Vad synd! Hoppas du snart hittar nåt som blir ditt.

[LillJonna]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla katt-tokiga.

Idag ska jag flytta! Jag min man och mina 3 katter. Önska mig lycka till (nervös)

Och krya på er, ingen förtjänar att vara sjuk :) 

(en läskig haj från kolmården!)

Anna77
0

#8 Tack så mycket Wiveka!Glad

RacerDonnans
0

#2 Jobbigt! Hoppas det släpper inför helgen så du kan njuta av resan. Pussa rosamagen från mig också!!!!!

#5 Vill inte ha!!!! Håll alla tummar att vi klarar oss inför Lucia. Vi har klarat oss hittills från kräksjukan. Det får komma efter Lucia men barnen har flera framträdanden som de ser fram emot på torsdag. Min 7åring börjar sitt första kl. 9.00 och hennes sista börjar 19.00 så hon har dagen full. Krya på er nu!

#7 Du kommer snart hitta ett bra jobb. Synd att du får vänta ett tag till bara.

#9 Lycka till med flytten! Flyttar ni långt?

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.