Enya har bott här i nästan en månad...
…utan att jag har presenterat henne
Skäms på mig!!
Nu har jag inga jättebra bilder för jag min latmask har glömt min kamera hos en vän och inte orkat hämta den, mobilbilderna får duga ;-P
Hon och Didi har blivit jättebra kompisar, men Didi orkar inte leka så mycket, då hon har blivit sämre i hjärtat, men det ska jag ta i en annan tråd.
Enya spinner högre än någon annan kattunge jag har mött, hon ä sååå mysig och kelig, men oxå ett riktigt busfrö som inte sitter still om hon inte själv vill det. Är lite krångel med kloklippningen, hon är halare än en ål, men jag är envis, så jag vinner
För att hon ska veta att det är jag som bestämmer så tar jag henne inte eller när hon är som tröttast, får se hur länge jag orkar med det 
Den här bilden är från den långa tågresan hem från köpenhamn, hon var så lugn hela tiden så hon fick sitta i mitt knä, nästan hela vägen och charma mina medresenärer, till och med tågkonduktören stannade och pratade :-D
Vad fina de är tillsammans. Skönt att det gått så bra också. Man är ju alltid lite nervös när man ska sammanföra två små individer.

Vilken sötnos! Älskar hennes teckning i ansiktet, hon ser så näpen ut.
Stackars Didi, hoppas det finns något att göra, ska spana efter den andra tråden…
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Så vackra de är dina katter! Och Enya verkar ju vara en riktigt cool resenär också. 

En sån liten tårtsmula! Så gulligt med et tecknad "näsa". Har läst din andra tråd och hoppas verkligen Didi blir bättre av medicinerna.
Grattis till söta lilla Enya, har också en Enya men hon är MYCKET större! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
va söta dem är grattis till Enya

Åh, så söta de är! Två katter helt i min smak! 
Åh så söta de är! 

Myskissar!
Hon "matchar" Didi bra lilla Enya.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.