OT Näsan trivs bra!
Kom på att det var länge sen Näsan skrev något, det var faktiskt fyra månader sen, så det är väl dax igen. Jag tog kort med mobilen så det blev inte så bra men lite kul.
Näsan (och Nilsson och Puma) trivs bra i Stockholm och saknar inte Småland alls. De tycker att det är bra att deras matte är mycket gladare och lyckligare nuförtiden med. Hunden trivs jättebra och är ute och powerwalkar minst en timme varje dag så matte kommer numera i plagg strl 36 och är glad för det med. (Var lite rundare förut *harkel*)
Efter regn kommer solsken. Tack alla för ert stöd när jag inte mådde bra. Jag mår nu KANONBRA och känner mig fräsch och glad. Ska bara fixa ett jobb med. *Hoppas hoppas* Lite nervös inför det, men det löser sig alltid.
Kram på Er alla och tack för ett trevligt forum!
Roligt att höra att du mår bra Anna77 och alla fyrtassade vänner också. Vilken härlig bild du har lyckats ta!
Kram!

Härligt att det går åt rätt håll.
Stolt ägare till tre La permer

Vad roligt att du mår så bra nu! Önskar dig all lycka och hoppas du hittar ett bra jobb - håller tummar och tassar!

Tack för rapporten och fin bild. Håller alla tummar jag har på fler positiva rapporter. Inte illa att du går i storlek 36, det var länge sen för mig. Fortsätt njuta av livet. Jobb fixar sig snart!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Roligt att se dig här igen! Och näsan också förstås. 
Hej! Så skönt att höra att du mår så mycket bättre!
Det rätta jobbet trillar säkert ner i knät på dig en dag, de brukar göra det om man bara inte ger sig. Här kommer kramar och nospussar från oss.
Vad glad jag blir för den här lilla rapporten! Och bilden är härlig! Kul att få se Näsan i en helkroppsposition. Stiiiiilig herre säger jag bara! KRAM
TACK RacerDonnans , rexmamma , Abigail_Gabble & chikan
Härligt att ni håller tummarna! De ringde förut och sa att jag har gått vidare en runda till på det ena jobbet,..*nervöst idag*

Bra att allt går åt rätt håll, så känns det ju inte när världen omkring en brakar, men snart är det nytt år och nya tag…och kanske hittar du nån snygg kille bakom ett träd när du är ute o power walkar….Annika
Låter skönt att trivas bra, det är så viktigt! Jobb kommer säkert, håller alla fingrar för dig. Och visst är det skönt att minska i storlek, har själv gjort det. Jag tycker om att röra på mig och det ger kraft och energi. Men det blir en del kläder som blir för stora. De liksom hänger och är på väg att kana av, jag tänker på byxor och kjolar (är bredaxlad så överdelarna har inte påverkats). Jag har en del nytt som inte passar nåt vidare nu…
Härlig bild du har, det är en populär sysselsättning att dricka ur kranen. Somliga här stoppar in hela kroppen under så den blir våt (Maxen).
Ha det gott! 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vad skönt för dig att du mår så bra!!! Det är du väl värd!!
Massor med kramar från oss i norr!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Vad skönt att det har gått så bra för dig i stockholmo, snart kommer jobbet med ska du se. 

Vilken härlig rapport Anna, jag blir så glad för din skull! Hoppas all positiv energi hjälper dig att hitta det där drömjobbet, håller tummarna! *kram*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Härligt Anna att Du mår så bra nu! Du ska se att Du får ett jobb när som helst och kärlek har Du ju, tänk att få pussa Näsan varje dag!! 
Kul att du är här igen Anna77!
Välkommen tillbaka
Håller bara med föregående talare; Välkommen tillbaka! Kul att se dig och Näsan här igen! *kram*

Åh, stilige Näsan! Härligt att höra att du mår bra nu!
#11-19 Kram på Er
Jättetack till alla som svarat i tråden!!