Örebro, januari 2008.
Kanske lite tidigt, men vi måste ju ha en Örebro-tråd! Vilka har anmält till NERKs utställning i slutet av januari?
Jag har anmält två katter, Börje och Bullan. Har även tänkt ha monter och sälja smycken (min hobby).

Jag har anmält Sara och Wilma.

Jag kommer med en Q och sen vet jag att det kommer en liten fröken S*Hub Cats Melissa .Eftersom att vi hastigt och lustigt nu kom med till NORAKs utställning grämer jag mig att jag inte anmälde Stella.Men hon var ju stopad så henne kunde jag ju inte anmäla.
Stolt ägare till tre La permer
Vi kommer med småflickorna Sessalie och Maya. Kanske kan man hoppas på lite mer päls på den svart-vita blixten tills dess 

Jag ska inte ställa men kommer och tittar (och ska förhoppningsvis ha med mig en kisse mer hem sen..) så jag hoppas det blir riktigt många cornishar! Ska bli så kul att se lite "söderrexar" på riktigt efter att ha sett snyggingarna på bild! 

Jag kommer dit med mamma Juppi och vita blixten Sissi
Jag hoppas hon har lugnat ner sig lite då…
Jag kommer med Wilda och Anthea.
Behöver dock skjuts tor Nacka - Örebro.
Spotless-Angela har erbjudit mig skjuts från Solna, men nån kanske bor närmare mig…………

….tyvärr så hann jag inte anmäla Gunvald…suck…men lycka till alla ni andra….
Kul att vi blir ett gäng! Förra året var det riktigt många rexar i Örebro. Jag har för övrigt anmält mina två, en kastrat och en halv-bebis. 
rexmamma Hon är snygg utan päls också!
AnnaS Förhoppningsvis lärde hon väl sig något av syskonen i lördags. Du får se till att trötta ut henne rejält!

Vi kommer med vår Pixie, S*Curls 'n Claws Miss Elizabeth Swann, svartsköldpaddsmaskad vitfläck. Ska bli spännande att se alla fina rexar! =)
Jag missade detta
. Har för dålig koll på hur det går till, hade annars tänkt att anmäla båda killarna. Men det blir väl fler gånger. KOmmer att åka och titta och det vore roligt att träffas…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

#10 Åh, lilla Pixie hon är såååå fiiiiiin!