Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 214 ggr
cornishelvis
0

Nu har Elvis kommit hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår kväll kom lilla Elvis hem.Allt gick jättebra , han började leka nästan på en gång. sedan låg han mellan mig och min sambo hela natten. Idag vaknade han vid 7 sedan lekte han fram till 12. Men han har nästan inte ätit och druckit ngt  verkar inte torr , men har i stort sett sovit sedan 12…. Har tagit lite mat (samma lika mat som han fått hos uppfödaren) men inte mkt. Har kokat lite sej och blandat med vtn men det smakade han på sedan sprätte han på det. Är han normal, eller ska jag vara orolig. Han har kissat 2ggr sedan igår kväll och bajsat lite .Ge mig råd snälla.

[Silkwaves]
0

Vilken liten fin Elvis  Kyss

Ta det vara lugnt. Ge honom samma mat som hos uppfödaren.

Kattungar sover mycket och ett nytt hem är en stor händelse. Klart killen blir trött- T ucker det du skriver verkar helt normalt, men det är förstås alltid bra att vara uppmärksam.

Denna kommentar har tagits bort.
emmsaaan
0

UNDERBART söt :)

cornishelvis
0

Tack! Man blir lite hispig vill ju inte att han ska bli sjuk.

majsan
0

Så otroligt härlig killaSkrattande

lockar
0

Söt kille. Ibland kan det ta någon dag tills de börjar äta ordentligt. Det är ju en stor sak när man flyttar från mamma till ett nytt hem. Lycka till

chikan
0

Tror inte du behöver vara orolig om han både leker och går på lådan som han ska. Lycka till med lillskrottet! Härlig bild!

Lullan1
0

Wow! Vad söt han är!

Han kommer snart att finna sig tillrätta hos er och både äta, dricka och gå på lådan. Ge honom lite tid bara så ordnar det sig!

Sewena
0

Vad söt han är!!

Buffy-co
0

Sötnos-var kommer han ifrån??Hemlisnyfiken!

Aje-T
0

Jättesöt! Grattis!!!

majsan
0

Samma här..vad har han för finnamnGlad

Spotless
0

Elvis är verkligen jättefin! Du har redan fått svar, jag håller med det låter helt normalt för en liten nyinflyttad. Fortsätt ge honom den mat han är van vid från uppfödaren.

cornishelvis
0

Tack för alla råd. nu har han bott med oss i snart en vecka och nu äter han som han ska. Hönsmamma eller vad… D et var ngn som ville veta var han kom ifrån här kommer det: Mamma, S*Djäknens Ofelia Pappa S*Gaos King killian. Han fick namnet Ernest av uppfödaren. Tack igen.Här kommer lite fler bilder

cornishelvis
0

en till

KaCee
0

Gud vilken skönhet! Han är verkligen ett kex!!!
Jag bara älskar när det ser ut som de har hjälm på sig! Kyss

Skönt att allting går bra med. Det tar ju ett tag innan man lär känna sin nya lilla goding, och då får man vara lite hönsmammig!

Lycka till med lillkillen!

Anna77
0

Jag blev lite kär i honom, han var supersöt! KyssGillar prickarna på nosen, min katt Näsan har sådana med fast han är röd-vit harlekin.

Daniella
0

vad söt han är

AnneAlva
0

Vilken söting och vilka stora flygaröron han har. Flört Han kommer från min favoritveteinär, bra val! Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex