Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 181 ggr
Eine
0

God morgon ,Första Advent

Hoppas ni har en mysig och ledig dag framför er.Tänd ett Adventsljus och tänk kärleksfulla tankar, det mår alla bra av.jag ska till Gunnars Hund och Katt och visa kissemissar för publiken.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hanna-H
0

God Morgon! Jag ska och hälsa på i Eva Porats butik och visa upp vår lille Börje. Tur att det inte är någon riktig utställning för Börje är just nu en riktigt urvuxen tonåring, med väldigt ruffsig päls. Men det blir en bra social träning för honom, och det brukar vara mkt trevligt. Glad

Leffe
0

God morgon Ha en trevlig dag i Zooaffärerna och lycka till ni som ställer ut.

Sköt om er

aggeelin
0

Godmorgon! Har försökt att marinera kyckling med hjälp av två nyfikna katter…

Ska jobba en stund och ska sen besöka kattmatsaffären på kattens dag. Sen blir det lite julskyltning  och yoga. Sen är det söndagkväll igen, de förekommer ofta.

Ha en bra dag alla! Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

La_Joz
0

God morgon!

Vaknade för 20 min sedan, och måste åka med bussen om 10 min till Backaplan där vi ska ha Kattens dag. Jag som hade tänkt hinna med att rulla 60 tryfflar nu på morgonen. När jag kommer hem i eftermiddag har jag 1 timme på mig att baka pepparkakor och rulla tryfflar innan 30 gäster kommer hit på adventsfika. Ops…

Ha en skön dag allihopa!

AnnaS
0

God morgon!

Idag ska jag åka tåg hela dagen, börjar 14.15 med en resa till Karlstad eftersom jag skulle ta tillbaka min katt dit efter gårdagens utställning, sedan blir det Hallsberg - Nässjö - Lund och jag kommer att vara framme vid ca 23 ikväll. Ser framemot resan verkligen Skrattande Flört Katten är redan i Karlstad eftersom den hann med att åka tåg hem igår men jag måste göra resan ändå eftersom biljetterna är bokade…

chikan
0

Bra att ni påminner mig om kattens dag! Ska nog försöka ta mig till en djuraffär och titta på lite kissar tror jag bestämt.

#4 Och ändå går du in här och kollar! Flört

Aje-T
0

Har ni läst om kattutställning i DN söndag? Retade mig lite på några missar……

[LillJonna]
0

Va? trodde de var första advent igår ja Hahahahaha :_P

pallemaxwell
0

God kväll alla. Jag håller på att flytta till min 2:a därav mindre ifocusande för min del. Men nu har jag och alla 3 katterna flyttat in i lgh. Vi får möblerna i morgon, Palle skall även kastreras i morgon och jag är faktiskt lite nervös inför detta men det kommer nog gå bra.

emiya
0

God kväll!

Var och tittade på fina katter på Backaplan i Göteborg i dag. Vi fick åka i sambons långtradare för låset på vår personbil har gått i nån slags baklås och bilen är som Fort Knox: det går inte att ta sig in i den! (Blir att ringa låssmed i morgon - suck!)

Det regnade och blåste, både människor och djur frös! Det var riktigt "ugget"! Tog lite bilder i alla fall, bla på Isa och Mistie, se tråden Kattens dag!

Hoppas det gick bra för er i övriga landet och att ni hade bättre väder!

Leffe
0

God kväll. Hela den här helgen har gått åt att fånga in och placera ut ett gäng katter som levt i misär i en lägenhet

Inlägget är låst för nya kommentarer