Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 190 ggr
Eine
0

God morgon sjusovare ,1 dec

Godmorron!Inte klokt att man går upp när klockan ringer……Ha det gott!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

smirik
0

God morgon

Vaknade vid att det luktade bajs om abbe som hade bajs i hela rumpan. Så vi började morgonen med att tvätta katt och golv.

1 december redan, hur snabbt tiden går.

Trevlig advent alla.

Melle_bus
0

God morgon.

För en gångs skull fick jag sovmorgon, sambon tog med sig sonen och katten ut från sovrummet och jag fick sova till 9.30……..så göttSkrattande

Idag är det adventsstäd som gäller, har vänt upp och ner på hela lägenheten och ska storstäda samt möblera om lite………..sen fram med lite julsaker.

Ha en underbar lördag, kram på er.

Leffe
0

God morgon. Ska iväg och titta på lite katter idag.

Sköt om er

Lullan1
0

God förmiddag!

Nu är det bara en vecka kvar tills vi får nyckeln till lägenheten!!! Det är helt fantastiskt, det ska bli så roligt! Vi planerar för fullt och packar lådor och kartonger som galna här hemma. Vi får nog se upp så vi inte packar ner katterna av bara farten Flört

Hoppas att ni alla får en härlig dag!

aggeelin
0

Godförmiddag!

Lördag en härlig morgon i sängen! Svårt att komma upp när det ligger två goshögar i sängen. Allt går långsamt när det är lördag men så ska det väl vara någon dag i veckan. Ska titta in i kattmatsaffären "kattens dag", vi behöver mer kattsand. Ska försöka hitta en grovare sort av ever clean. De släpar ut så mycket på golvet.

Regn, regn men jag ska ut en sväng på stan och se hur de börjar att julpynta stan (läst artikel i tidningen om att det "ska bli fint").

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anna77
0

#4 Härligt Lullan1!!! Avis såklart, jag vil flytta jag med! Lycka till med allt! Kommer gärna sen!Skrattande

Idag, jätteförkyld, tråkigt. Hemmadag. Ska krypa ner i ett bad och läsa "Singel i sumpan." Boken passar ju mig. *ler*

Leffe
0

God natt. Idag har jag varit med om att omhänderta fem kattungar med föräldrar  från en misär i hemmet. De finns nu i ett tillfälligt hem

Inlägget är låst för nya kommentarer