Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 260 ggr
Sewena
0

Godmorgon 30 november

Plusgrader ute o all snö är borta. Om några minuter åker jag o Wera till veterinären. Har bestämt mig för att kastrera henne ty hon mår inte bra av att löpa så intensivt som hon gör.. Tråkigt men nödvändigt.

Ha en bra dag…

Leffe
0

God morgon. Sista november. Dimmigt ute och jag tidigt uppe. Två timmars sömn. Ska städa och sortera i några skåp idag.
#0 En del katter verkar bli alldeles för stressade.

Sköt om er

chikan
0

Godmorgon. Idag är det öppet hus på jobbet så kavajen har åkt fram ur garderoben. Men jag kombinerar det med en tuff topp så att jag inte ska känna mig så stel.

Ikväll är jag ansvarig för lekar att roa personalen med på vår fest också. Vi har hittat på lite för att busa med cheferna. Tror det kan bli ganska kul. Lite jobbigt att inte få vara med och leka själv bara.

HOppas ni får en fin dag allihop.

Natali
0

Morron

Trött trött. När får man sova?

Ska till tandläkaren igen, hade tid 11, men de frågade om jag kunde komma 10. Så blir det gjort fortare.

Ska sen i ordningställa burarna till kattensdag. Vi ska ha kattvisning lördag o söndag, i samarbete med en lokal djuraffär. Jag som bara behöver sova. Men det blir nog skoj när jag väl är där.

Nu ska jag dricka kaffe, så jag blir lite pigg.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

MariaT
0

Godmorgon!
Plusgrader o regn, alla snö borta här med Gråter

Idag fortsätter man att göra det sista finliret inför söndag o advent, har bara hållt på att vända upp och ner på 105 kvm i två veckor nu. Vi får hem en massa släktingar på adventsfika för att tända första ljuset på söndag.
#0 Lycka till idag och #1 Ha det så kul i kväll Glad

Eine
0

Godmorgon.Så mörkt det är ute, men det passar bra på något vis .Sista november klingar falskt och lite elakt i öronen.Hoppas det inte blir bråk och elände ute i kväll..

Sköt om er.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dolleminas
0

Gomorron allihop!! #3 Det går nog bra med både tandläkare och sömnen, hoppas ni får trevligt i helgen (hälsa dem jag känner..)

Själv har jag yngsten hemma för förkylning igen… (skrällhosta och ont i kroppen, när jag ringde dagis så sa de att det var fler hemma idag (det verkar vara nåt som bara går runt), sen ska jag till VC med min fot då får han nog också följa med… sen måste jag ta i med hårdhandskarna om det ska bli nån advent här hemma Flört

Linda357
0

Godmorgon på er alla

idag är sista dagen på en 10 veckors kurs jag har gått så vi ska bara samlas för att gå ut och äta, kan ju bli trevligt.

dags att börja se över julgardinerna sen idag, har i andra redan fått upp dom?

har haft lite problem med min dataor, och gissa om jag har saknat er alla Kyss

ha en underbar dag/Linda

Anna77
0

#0 tråkigt, hoppas det går bra med Wera.

#2 Ha det så kul!

#7 Welcome back. Ha en trevlig kväll!

Själv ligger jag förkyld och snorar och hostar med tre katter och en hund i sängen.

Åhh jag som skulle på en ny date imorgon, hoppas jag blir pigg tills dess. *mycket spännande*

Ikväll, kika på idol och gosa med mina djur. Ha en fin kväll på Er!

JohannaK
0

Ikväll ska det laddas inför November kåsan (motorcyklar ute i skogen) som går av stapeln här i stan i morgon. Brorsan ska tävla och jag ska med hela dagen/natten som fotograf. Med tanke på vädret kommer det bli, lerigt, söligt, geggigt, kallt och tröttsamt….Hade hellre suttit inne på kattutställning men eftersom Alice inte har någon päls kvar fick det bli motortävling!

Leffe
0

#9 Härligt. Själv älskar jag att titta på Speedway

Lindaluring
0

God eftermiddag!

Jag har fått ett vikariat!! 3 månader iof. Men alltid något. Jag är kalasnöjd. Har köpt whiskas till katterna för att fira.

Ha en jättefin kväll allesammans!

Sewena
0

Nu är vi hemma, jag o Wera. Allt har gått bra men hon gillar inte mig eftersom hon inte fått någon mat ännu.. Lite senare ikväll kanske.

Ha en bra kväll…

LinusCRX
0

God kväll!

Första två veckorna som konsult avklarade och trivs verkligen i konsultrollen. Ser ut som mitt uppdrag kan bli förlängt. Jätteskönt att få ta av sig kontorkläderna och sätta på sig myskläder istället och titta in här…

Inget Idol-tittande för mig ikväll. Blev så less när Daniel åkte ut…

Ha en skön fredagkväll alla!

Anna77
0

Grattis Lindaluring !!

#12 Bra att det är över för Wera nu. Hoppas hon mår bra.

#13 Jag hejar på Marie, hon är kvar iaf..

SOV GOTT ALLA!!

Inlägget är låst för nya kommentarer