Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 389 ggr
La_Joz
0

Kattens dag, 2 december!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, på söndag (2 dec) är det dags för Kattens dag i Göteborg. Närmare bestämt utanför Hisingens Zoomarknad (Backaplan) mellan kl. 12-16. Där kommer det finnas flera olika kattraser att beskåda, närmare bestämt Cornish Rex, Devon Rex, Burma, Bombay, Brittiskt korthår, Brittiskt långhår och Ragdoll.

Ta med hela familjen på ett besök! Jag kommer finnas där med Isa och eventuellt Mistie (beror på hur de beter sig tillsammans i buren).

Hoppas vi ses där!

Rexann
0

Synd att man inte bor i närheten, hade varit kul att träffas!

La_Joz
0

#1 Ja, verkligen! Men det är bara att skicka ett pm nästa gång du har vägarna förbi Gbg! Lovar att säga till om jag har vägarna förbi Arvidsjaur nästa gång jag är i Skellefteå! Skrattande

KaCee
0

Här i Umeå så har vi kattvisningar den 1:a December på våra tre djuraffärer. Vi ska vara på Zoo-center på Teg. Brukar alltid vara väldigt väldigt trevligt!

Ska dela med mig av lite bilder sen… tänkte ta med kameran nämligen.

La_Joz
0

#3 Åh, va bra att du påminde mig! Kameran glömmer jag alltid!

Ni får ha det så trevlig på lördag. Ser fram emot bilderna!

emiya
0

# 0 Stenungsundsborna kommer och hälsar på er! Dock bara de tvåbenta.

La_Joz
0

#5 Ja, va kul! Det var faktiskt ditt inlägg i gårdagens God Morgontråd som påminde mig att skriva om det här! Ses på söndag!

Dendrobiums
0

Jag ska också på kattvisning i Umeå men på Djurmagazinet på Mariedal den 1:a! Ska ha med mig Kazimirez Daydream & S*Faries My Beautiful Reward.

Ser framemot denna helg!

Lullan1
0

Vad roligt! Isa och Mistie är ju jättefina representanter för "vår" ras!

emiya
0

#0 Fina "limpor" du har!

#6 Ses på söndag!

#8 Visst är de! Men det finns så många jättefina missar här på CRX iFokus så att man blir alldeles tagen! Dina, t ex……Glad

Natali
0

I Östersund blir det stor kattvisning på Tasseborg. Jag ska ha med mej 6 katter. Sen har vi lyckats få i hop många kattraser, så det ska bli roligt. Blir intressant o se om det uppmärksammas något i pressen.

Lycka till alla andra som ska visa upp katter.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.