Fel katt...
Oups! Grattis ändå får man väl säga! *ler*

Trist på Pippi, men roligt med Zeldas dräktighet, lycka till med den!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Tråkigt med Pippi men bara ta nya tag.. Det är ju så frustrerande att gå och vänta på att se om det är ungar på g eller inte,,Önskar dig lycka till och håller tummarna för att Pippi blir dräktig denna gånge..Men grattis till den som är med bebisar
Ooo! Måste bli snyggbäbisar med så fina föräldrar. Ska bli spännande att se.

Ja, jag är lite besviken över Pippi men jag gråter inte floder för det…Hon kanske vill ha någon annan!? Jag är ute efter Zeldas öron o profil och eftersom Zigge har kroppen(lång kropp,långa ben o lång svans) så kan det kanske kan bli något, den som väntar på något gott…väntar alltid för länge!
Återkommer när det närmar sig..info finns sedan på hemsidan.

De kort jag sett på Zelda är jättefina men jag skulle gärna se fler på den lilla damen..Har du något att bjuda på..
Grattis, det blir nog jättefina bäbisar iaf! Lycka till, hoppas rätt katt blir med kattungar med! 

Hon är läcker..gillar hennes gryma look…
En viss likhet med Fuffens kan man ju ana, men de har verkligen växt åt olika håll. Tyckte att de var mer lika när de var lite mer "bäbisar". Riktigt snygg har hon blivit Zelda!

Vad spännande!
Hon har blivit så fin gumman. Det kan bli en riktigt intressant kull. Lycka till nästa gång med Pippi.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Åhh vad stor och fin hon har blivit! Har bilder hemma på henne som bäbis ;-) Älskar hennes vita öronkanter ;-)

#16 Hon ser ju så go ut! Mysprinsessa!
Hon ser verkligen ut att njuta av livet.
…skendräktig…men vi provar igen.