Nya hemsidan ute
Ja nu har jag kastat ut min hemsida, den är inte klar än men vill få ut den och gärna få höra om det hittas fel på den. Den engelska sidan kan jag redan nu säga är rätt tokig i texten, är så trött nu när jag suttit o försökt översätta så jag har inte ens kommit på en del ord o stavningen o böjelserna ska vi inte tala om! ;)
Men den är ny o utlagd på en ny adress, här hittar ni den nu
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Också en fin hemsida.
Har ändrat länken på länksidan
#1 Tackar!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Fin! Enda nackdelen är att man ibland inte ser hela bilderna eftersom övertexten/loggan ligger fast i övre bildkanten. Annars mycket lättnavigerad och tjusig med vackra kissar!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Snygg! Fina missar!

Jättefin hemmis .. Snygg logga men jag har samma problem att inte se hela katterna som Anne.S skrev.. Kan det vara att jag har fel inställning på datorn..??

Men vännen så himla snygg den blev!!!! Nu ska du vara stolt!!
Vi hörs sen!

Vilken fin sida. Har du och Fylgias en internt tävling om vem som snabbast fixar en ny snygg sida
. Tänk att det poppar upp två så fina nya sidor nästa samtidigt.
Ni kan få hjälpa mig fixa min, då kanske det blir någon ordning. Min blir alltid halvgjord då jag inte har tid att lägga ner på min egen. Fixar andra som jag har haft eller har ansvar för istället.
Skall titta mer efter helgen på din med, skall bli spännande att se och fundera på hela upplägget. Kanske stjäl några små ideér?!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Det blev jättefint med svart! Och älskar bannern!
Personligen skulle jag nog dra ner storleken på texten lite, men det är ju en smaksak 
Tack alla för era ord! Jag kan verkligen inte eg göra hemsidor, är jättedålig på det tycker jag, kan inte fixa det jag vill ha…
#3 o 5 Skulle det hjälpa om man förminskade bilderna kanske?
#7 Man skulle nästan kunna tro att vi hade en liten tävling! ;) Kan självklart hjälpa till men jag är så dålig på riktig hemsides-byggnationer så jag tror att du kan mkt bättre själv, men sno grna ideér! :)
#8 Älskar bannern med, en väldigt god vän har gjort den åt mig o när jag fick den bestämde jag mig för att göra en ny sida uppbygd runt den. Tittade på makens dator hur texten ser ut o den var verkligen enorm, så ser det inte ut på min för jag använde en helt annan stil till texten men har förstått att dem som inte har den på sin dator inte kan se den, med den behövdes så stort för att den ska bli normal. Hmm lät lit flummigt. ;) Ska minska ner texten eftersom det bara är jag ändå som kan se den vackra texten. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Du kan lägga in texten som en bild, då ser alla typsnittet!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#10 Så man gör texten i ett annat program? Sitter ju med Dreamweaver o joxar o har inte lärt mig hantera bildprogram direkt bra…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Vad fint!
Ni är så himla duktiga och pyssliga!