S*TerraNemus kattungar till salu!!

Vilka kontraster i ansiktet på paddan längst fram. En alldeles rak linje.
Grattis till hela högen bebbar!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Men nu blir man ju så sjuk i kattungetarmen att det är löjligt! Vill ha allihopa!!! Men det blir tyvärr ingen på nåt år, om inte jag kan övertala sambon…
Han tycker att vi ska skaffa en vart tionde år. Jag tycker en VARJE år. Ja, ja… Man kan ju inte få allt!
Lycka till med bebisarna! Ser smaskiga och söta ut allihopa! 

Ljuvligt söta småttingar.
Stolt ägare till tre La permer

Oh, så söta! Visst - det drar häftigt i kattungetarmen!
Grattis till jättefina smågosingar!
#2 HÄr är det likadant… hussen i huset talar om att katter kan leva i 20 år och tycker då att det är lagom med en katt var tionde år. Jag däremot tycker att det skulle vara härligt med en katt sådär varje år ungefär. För de är ju så söta! Och jag gillar vuxna katter som har utvecklats till individer (jo kattungar är också det men vuxna har något särskilt tycker jag) kattungar är så söta, vuxna katter är speciella
. Vill ha!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Oj, vilka söta små!

Oj, så stora de blivit! Tiden bara springer iväg.
De är ljuvliga!Vilken vacker kull Tona och Timon fick! Hur många är tingade?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

usch vad kattunge sugen man blir, mycket söte är dem alla och vilke sköna paddor

Jättefina små krullisar, mycket choklad, det tycker vi om! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Åh, vilka sötnosar. Jag blir så sugen!

Åhh, jag föll för svartpaddan som var hälften svart hälften röd i ansiktet
Åhh vilka sötnosar!
Alla är väl tingade??? Jag hade minst 6 samtal om min chokladtjej så det borde finnas intressenter!!!!!
Man får bara inte visa sådana bilder, man blir ju helt kattungesjuk. Vilka sötingar.
Vilka små gulletroll! Paddan längst fram har ju en makalöst häfigt teckning i ansiktet! *sötnos*
Åh en hel bild med chokladpraliner
..nästa i alla fall…

Ingen är tingad än, men jag hoppas det beror på att jag just lagt ut dem på nätet! Kan tillägga att de är fulla av energi nu, skulle vilja behålla en av dem men jag har börjat känna av min kattallergi sen de kom till världen så vi får väl se hur det blir!
Lägger till en bild på "häftiga" Avalone!
#17 LOVELY!
De är helt underbara hela högen men Avalone var verkligen speciell.
Alla var SÅÅ söta!