godmorgon 28 nov
usch vad krasslig man är i halsen .hoppas det går över. ska strax ner på stan och se om man hittar något kul.
ha en bra dag allihopa.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Letade förut efter denna tråden och här kom den! Godmorgon! Ute snöar det och är några grader kallt. Inne försöker jag jobba men det har gått trögt… hoppas nu på att få upp farten. Katterna är i full fart, för en stund sen bad de om att få undersöka skoskåpet, ja det fick de… mycket härliga dofter där
!
Jag håller på att skriva en d-uppsats och jag har haft för mycket på jobbet så jag har tappat tråden. Jag sitter nu och lyssnar på min senaste handledning, som jag spelat in och nu antecknar jag det jag inte hann med då. Ska sen försöka ta tag i detta i dag och imorgon (har festlighet på jobbet imorgon kväll) och sen blir det att fortsätta i helgen. Tiden vill inte räcka till. Har ni något tips på hur jag ska hinna fånga den?
Ha en bra dag alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! Vi är friska(förhållandevis)och solen törs visa sig en stund.Jag är i full gång med förberedelser till Kattens Dag.UK ska fira KD på två butiker här och det gäller att få ihop burar, katter och folk.
Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God förmiddag. Har åter problem med Oscar. Han har förstoppning igen. Ska till Apoteket nu och köpa Microlax och mer Parafinolja. Oljan vill han absolut inte ha. Sedan ska jag till Zooaffären och prata om Kattens dag.
Sköt om er

God eftermiddag!
Ja just det, det är ju kattens dag på söndag! Då ska vi åka ner och träffa La_Joz och Isa på Backaplan, förhoppningsvis!
Idag har varit en lat dag. Pratade med min dotter i England i över en timme, det var ett roligt samtal. Vill inte gå ut, här är regn och rusk.
Dags att återgå till protokollskrivandet, ville bara in här och kika lite…….