Jacks 15 minutes of fame..
Enda sättet att visa er min högintelligenta katt är att lägga upp honom på youtube….
http://www.youtube.com/watch?v=KBjw97mFAV4
Ja vad sägar man? Understimulerad????
(När jag tänder båda spotarna i taket så får han dubbla svanskuggor och kan då hålla på så här tills han trillar omkull)
hihi vilken sötnos!! här jagar ingen av katterna sina svansar, har haft katt förr som gjort det o det är ju så roligt att titta på
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Hahaha! Vad söt han är, det ser nästan ut som han blir lite yr på kuppen!
Finkillen!

Haha, vilken snurrig kisse du har.
Isis gör samma sak här hemma, men hon trivs bäst att göra det på små ytor högt ovanför marken vilket har resulterat i en del små felnavigeringar…
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Gud så söt han är….!!
Och-precis när han snurrat klart så vacklade han till lite-lite.Stod lite stilla under koncentration.. - ungefär som när någon lite överförfriskad typ verkligen "tar i" för att gå vidare.."det ska gå"-typ…..

Fniss, så söt han är, särskilt när han som Buffy-co säger, ser lite vinglig ut…

Jag önskar jag fortsatt filma, han hasade sej fram för allt runt omkring bara snurrade..

Han ser för skön ut! Fyllehund har man ju hört talas om nu kan vi ju se hur en fyllekatt skulle kunna se ut….
Jättehärlig film! Min sambo skrattade också gott åt detta.

Haha!!! Så härligt! Vilket enkelt sätt att aktivera katten på! Han blir ju visserligen lite snurrig, men vad gör det. 

Jack tackar för uppmärksamheten! ;-)