Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 205 ggr
RexPect
0

Jacks 15 minutes of fame..

Enda sättet att visa er min högintelligenta katt är att lägga upp honom på youtube….

http://www.youtube.com/watch?v=KBjw97mFAV4 

Ja vad sägar man? Understimulerad????

(När jag tänder båda spotarna i taket så får han dubbla svanskuggor och kan då hålla på så här tills han trillar omkull)

kissan78
0

hihi vilken sötnos!! här jagar ingen av katterna sina svansar, har haft katt förr som gjort det o det är ju så roligt att titta på

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Lullan1
0

Hahaha! Vad söt han är, det ser nästan ut som han blir lite yr på kuppen!

kakannan
0

Finkillen!

LinusCRX
0

Skrattande

AnneAlva
0

Haha, vilken snurrig kisse du har. Skrattande Isis gör samma sak här hemma, men hon trivs bäst att göra det på små ytor högt ovanför marken vilket har resulterat i en del små felnavigeringar…

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Buffy-co
0

Gud så söt han är….!!Kyss

Och-precis när han snurrat klart så vacklade han till lite-lite.Stod lite stilla under koncentration.. - ungefär som när någon lite överförfriskad typ verkligen "tar i" för att gå vidare.."det ska gå"-typ…..Cool

Aje-T
0

Fniss, så söt han är, särskilt när han som Buffy-co säger, ser lite vinglig ut…

RexPect
0

Jag önskar jag fortsatt filma, han hasade sej fram för allt runt omkring bara snurrade..

omak
0

Han ser för skön ut! Fyllehund har man ju hört talas om nu kan vi ju se hur en fyllekatt skulle kunna se ut….

chikan
0

Jättehärlig film! Min sambo skrattade också gott åt detta.

La_Joz
0

Haha!!! Så härligt! Vilket enkelt sätt att aktivera katten på! Han blir ju visserligen lite snurrig, men vad gör det. Skrattande

RexPect
0

Jack tackar för uppmärksamheten! ;-)