Morron 26 nov
Godmorgon.
Jag drack underbart gott lättvinsglögg igår, vilket innebar att jag inte kunde ta alla värktabletter, och inte heller insomning. Så har inte sovit nog. Men sånt är livet.
Jag sitter i telefonkö hos försäkringskassan. Har inte fått de pengar jag ska ha. fattas 7000 kr ca, blir såå less. Är ju rädd att de ska ha kommit på något så jag inte får pengarna….
Ska se om jag kan ordna upp detta, och sen ska jag vila.
Ha en underbar dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#0 Hoppas det ordnar sig med FK.
Här har min man gått till jobbet och jag ska passa på och städa idag. Linus värsta fiende dammsugaren står beredd. Han är väl rädd att han ska åka med in i slangen…han har ju samma färg som dammråttorna så han är väl rädd att man ska ta fel. 
I övrigt blir det en stillsam dag som avslutas med lite ridning ikväll/natt…beror på hur man ser på saken 
Ha en bra måndag alla!

God morgon!
Idag ska jag åka och gosa med lite kattungar, ska bli så mysigt!
Nu är Asti hemma igen och mycket bättre. Fick åka in med henne i fredags med 40,5 grader i feber men fick hem henne igår med 37.7 i temp. Nu äter hon och leker lite med Sancy, hon har inte så mycket ork än (har gått ner ganska mycket i vikt). Men någon dag till så blir det nog race här hemma.
Ha en bra dag!
#0 Den enda gång jag råkat ut för att inte få "månadspengen" så berodde det på att läkarintyget inte kommit fram i tid. Men de förstod att det var en miss och hade pengarna redo.
#1 Ja hemma hos mig är rexarna livrädda för dammsugaren och springer iväg åt alla håll och kanter. De drar med sig tre skogisar i samma fart. En skogis lunkar långsamt undan och den femte vaknar, tittar upp och lägger sig för att somna om igen. Huskatten han börjar slåss med dammsugaren.
#2 Skönt att Asti är hemma och bättre
Sköt om er idag
God mitt-på-dagen på er!
Är proppmätt efter en riktigt god lunch på Fröjas sal (en veg.-restaurang i Uppsala). Apropå #1 & #3… Fuffens ÄÄÄÄLSKAR sin gula hund (=dammsugaren). När den sätts igång så kommer han rusande och kastar sig på rygg framför dammsugarmunstycket och vill bli dammsugen. Hihi.
#4 Är Fuffens normal? 

#4 HA HA HA, han verkar synnerligen rätt ovanlig, även om Karin är noga med att gå bredvid dammsugaren och inspektera så det blir ordentligt gjort. Mauritz har blivit lite morskare och håller sig numer inom tittavstånd…
#5 Näe verkligen inte! Men det har ni väl redan förstått. Han har minst en bokstavskombination (ADHD, Damp, Aspberger eller valfri annan….)
Inget illa om dessa, har själv flera människor med dessa diagnoser i min närmaste familj.
Men ibland undrar man ju vad som pågår inne i hans lilla mushjärna. Inte ens Hugin är längre särskilt rädd för dammsugaren efter att ha betraktat Fuffens beteende på avstånd några gånger. I början rusade Hugin snabbt iväg under soffan så fort man tog fram dammsugaren. Nu nöjer han sig med att flytta sig när man kommer inom en halvmeter.

God kväll!
Har precis betalat alla räkningar, och nu ska jag unna mig ett varmt och skummigt bad!
#4 Fuffen, Fuffens! Du underbara katt! Jag hoppas verkligen att jag får träffa dig i verkligheten någon gång. Isa och Mistie springer och gömmer sig under sängen så fort man bara närmar sig städskåpet där dammsugaren står. Kanske kan man vänja dem om man börjar dammsuga lite oftare? 

#4 Ha ha. Saga är nästan likadan. En gång jagade hon faktiskt dammsugaren. Här reagerar katterna olika, men ingen är riktigt rädd.
#2 Hoppas hon blir bra nu.
Själv har det ordnat sig med FK. Handläggaren förstod inte alls varför jag bara fått för oktober, och inte de 20 dagarna i november. Så de sista pengarna kommer på onsdag har hon lovat. Min man får lönen i morgon (Hoppas vi) så då kan vi äntligen betala bort räkningarna. VI har bara 10 000 kr i lån att betala denna månad. Lite jobbigt när bottenlånet kommer var tredje månad. Men ni har vi suttit o räknat och planerat hur vi ska komma i kapp och kunna lägga undan rätt summa för alla räkningarna.
Nåja nog om räkningar. Ikväll ska jag äntligen se på animal planet. Har fått hem digtalboxen från telia, så nu har vi många kanaler. Tre olika tvmottagare. En inspelningsbar på stora tv, och en till sovrummet, från viasat. Och en via bredbandet med telias utbud, också i sovrummet. =)
Ha en trevlig kväll.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Goderafton!
Hmmm, det där med dammsugaren vet jag inte hur det är här… vi dammsuger inte! Använder torrmopp som katterna följer efter och kollar att det blir noga gjort. Måste också säga att Fuffens verkar vara en rolig katt, som har mycket kul på sin agenda 
Här har det snöat mycket och vacker idag, i stan töar det redan bort. Inne är det kallt, vill egentligen lägga mig i badet och värma mig men har tränat och bastat efteråt, kanske blir lite väl mycket. Har klätt mig ylligt istället.
Charlie och Maxen leker någonstans och det hörs konstiga ljud… måste gå och se efter vad som händer. Ha en härlig kväll alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God natt på er!